سیاست های اشتباه بارسلونا در نقل و انتقالات بازیکنان

تاریخ : 19 / 4برچسب:سیاست,نقل و انتقالات,بارسلونا,طرفداری,
زمان انتشار :16:26.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

اما حالا این بازیکن 31 ساله با انتقالی 5.1 میلیون یورویی ضرری 34.9 میلیون یورویی برای بارسلونا به همراه داشته است.

 

تنها بازیکنی که در این زمینه رکوردی بالاتر از ویا دارد، زلاتان ابراهیموویچ است. وی که در سال 2009 در ازای مبلغ تخمینی 87 میلیون یورو (با در نظر گرفتن قیمت واقعی اتوئو ) به بارسلونا پیوست، به خاطر مشکلات گواردیولا با وی، تنها پس از یک فصل به طور قرضی به میلان رفت و در پی آن در فصل بعدی به ازای  24 میلیون یورو راهی میلان ایتالیا شد که این انتقال ضرری 63 میلیون یورویی برای بارسلونا به همراه داشت.

 

اما ضررهای مالی بارسلونا بر سر نقل و انتقالات بازیکنان به اینجا ختم نمی شود. الکساندر هلب که در ازای 15 میلیون یورو به بارسلونا پیوست نیز در نهایت به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد. انریکه، مدافع برزیلی نیز پس از انتقال 16.5 میلیون یورویی نیز هیچگاه فرصت حضور در ترکیب تیم اول بارسلونا را نیافت.

 

دیمیترو چیگرینسکی اوکراینی دیگر بازیکنی است که در این لیست قرار می گیرد. وی در ازای 25 میلیون یورو از شاختار دونتسک به بارسلونا پیوست. اما تنها پس از یک فصل حضور در این تیم کاتالانی و انجام 12 بازی، در ازای 15 میلیون یورو به تیم سابقش برگشت. انتقالی که می شود گفت برای شاختار دونتسک سود خالص بوده است. زیرا تنها پس از یک فصل چیگرینسکی را به تیم خود برگرداندند.

 

مارتین کاسرز اوروگوئه ای نیز در ازای 16.5 میلیون به آبی اناری ها پیوست اما تنها پس از انجام 13 بازی در طی سه سال برای این تیم در ازای 3.5 میلیون یورو این تیم را به مقصد سویا ترک کرد. کِئریسون برزیلی نیز در ازای 14 میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما بدون انجام حتی یک بازی این تیم را ترک کرد.

 

برخی از این نقل و انتقالات آنچنان عجیب بوده که بسیاری از طرفداران این تیم اسپانیایی حتی بازیکنانی که با این قیمت ها به تیم آمده اند را نمی شناسند. این نقل و انتقالات زیان بار برای بارسلونا در سال های اخیر بسیاری از بودجه این باشگاه را به هدر داده و طرفداران نیز امیدوارند که روزی این شیوه خرید بازیکن در این تیم پایان یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.