قاتل سیری‌‌ناپذیر هم نتوانست جایگزین اتوئو شود!+فیلم

تاریخ : 18 / 4برچسب:اتوئو,ویا,بارسلونا,خبرگزاری فارس,
زمان انتشار :17:39.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

مهاجمی که با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو با امیدهای فراوان برای پرکردن جای مهاجمی نظیر ساموئل اتوئو راهی نیوکمپ شد در نهایت با قراردادی بسیار پایین‌تر به ارزش 5 میلیون یورو آن هم به‌صورت مشروط راهی اتلتیکو مادرید شد.

ساموئل اتوئو ماشین گلزنی بارسلونا که از سال 2004 تا 2009 در ترکیب آبی‌اناری‌ها قرار داشت 127 گل را برای این تیم در 199 بازی به ثمر رساند.

این بازیکن در فصل 2005 و 2006 عنوان آقای گلی لالیگا را بدست آورد و در فصل 2008 و 2009 پس از دیگو فورلان با 30 گل زده دومین گلزن برتر لیگ اسپانیا لقب گرفت.

خروج این بازیکن ارزشمند از ترکیب آبی‌اناری‌ها باعث شد با وجود حضور بازیکنی نظیر لیونل مسی، کاتالان‌ها نتوانند مهاجمی مناسب برای جایگزینی او بدست آورند.

مهاجمان بزرگی نظیر زلاتان ایبراهیموویچ، بویان کرکیچ، آلکسیس سانچس و داوید ویا هیچ کدام نتوانستند جای مهاجم کامرونی را پر کنند.

زلاتان با قیمت گزاف 67 میلیون یورو راهی بارسلونا شد و در 43 بازی که برای بارسا انجام داد 21 گل به ثمر رساند.

 

داوید ویا هم با 40 میلیون یورو راهی بارسا شد اما فقط در فصل اول تاحدودی توانست درخشش خود در والنسیا را تکرار کند و پس از آن دیگر آن مهاجم همیشگی نشد.

ستاره ملی‌پوش اسپانیایی در 119 بازی برای بارسا 48 گل به ثمر رساند.

آلکسیس سانچس شیلیایی دیگر مهاجمی بود که از اودینزه راهی بارسا شد و ابتدا تصور می‌شد خریدی خوب برای بارسایی‌ها باشد اما او هم نتوانست جای خالی بازیکنی نظیر اتوئو را پر کند. او در ترکیب کاتالان‌ها در 86 بازی تنها توانست 26 گل به ثمر برساند.

 

دیگر بازیکن بارسا در سال‌های پس از خروج اتوئو، بویان کرکیچ بود. او در 72 بازی 19 گل به ثمر رساند تا مشخص شود مدیران بارسا عملکرد ناموفقی برای انتخاب جایگزین مناسب برای اتوئو داشته‌اند.

*این فیلم را ببینید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.