آمار کامل الکلاسیکو / مسی بازهم در برنالئو تاریخ ساز میشود؟

رقابت این دو دشمن دیرین از ساعت 19:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کلید می‌خورد.

بارسلونا تا پیش از این مسابقه با کسب 22 امتیاز صدرنشین لالیگا است و رئال مادرید هم با کسب 18 امتیاز تیم چهارم جدول رده‌بندی به حساب می‌آید اما این بازی جدال از حساسیت‌های موجود در بالای جدول برگزار خواهد شد. دیداری که در آن دو ستاره بزرگ دنیا یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی حضور خواهند داشت.

در بازی فردا بر اساس اعلام قبلی پزشکان باشگاه رئال مادرید، گرث بیل غایب خواهد بود و سرخیو راموس که از پنجشنبه به تمرینات بازگشت در صورت آمادگی در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. اگرچه همه نگاه‌ها در ترکیب میزبان به حرکات کریستیانو رونالدو است اما خامس رودریگز و تونی کروس هم می‌توانند نخستین ال کلاسیکوی خود را تجربه کنند و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

در آن سوی میدان لیونل مسی در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی قرار گرفته است. او در صورتی که یک گل به ثمر برساند با رکورد تلمو زارا بهترین گلزن تاریخ لالیگا می‌رسد که در حد فاصل سال های 1940 تا 1955 برای بیلبائو 251 گل به ثمر رسانده بود. ما اتفاق مهم نخستین حضور رسمی لوئس سوارز در ترکیب این تیم است که می‌تواند در کنار مسی و نیمار مثلث تهاجمی مخوفی را تشکیل دهد.

این دو تیم تاکنون بار در لالیگا به مصاف هم رفته‌اند که سهم رئال 70 برد بوده و بارسلونا هم 66 بار برنده از زمین بیرون آمده است. این در حالی است که دو تیم در تمامی جام‌ها مجموعا 260 بار مصاف داشته‌اند که در مجموع بارسا 107 مرتبه پیروز شده و رئالی‌ها 95 بار پیروز شده‌اند. 58 بازی این دو تیم نیز با تساوی خاتمه یافته است. رئال مادرید در مجموع ال کلاسیکوهای برگزار شده 427 گل به ثمر رسانده و این در حالی بوده که بارسلونا 454 گل وارد دروازه دشمن همیشگی خود کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.