ترجمه و...توصیف تمام عیار مافیا...اثری از شماره 7 تیم دوم شهر مادرید

 

از دعوت شدن مارادونا به اردوی تیم ملی آرژانتین بعنوان بازیکن خبر برسه از محرومیت این بازیکن...هرگز...! بنابراین با شما خواهیم بود با تشریح کامل معنای مافیایی بودن...

 

سوارز تو """تیم ملی اوروگوئه""" بازیکن حریفو گاز گرفت...4 ماه از فعالیتهای """باشگاهی""" محروم شد...کاملا منطقی و عادلانه بود...قبول...!!!!

 

اما این اسطوره ی اخلاق که در شب تحقیر تیمش مقابل تیم اول شهر مادرید با دو مشت متوالی بازیکن حریفو بدرقه کرد ، محرومیت ملی که هیچ...محرومیت باشگاهی هم نصیبش نشد!

 

کارتونيست موندو دپورتيوو معتقد است که رونالدو با وجود انجام خطاهاي غيرورزشي عامدانه،تاکنون به لطف کميته انضباطي از خطر محروميت رهايي يافته است.

 

 

 

 

کریستیانو رونالدو در چند بازی رئال مادرید بخصوص در مقابل اتلتیکو و در مواجهه با دیه گو گودین، بصورت عامدانه اقدام به حرکت غیر ورزشی بر علیه بازیکن تیم مقابل نمود.

 

با اینکه تصاویر این صحنه ها نیز در رسانه ها منتشر شد، اما هیچ اقدام متقابلی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا مشاهده نشد و رونالدو نه توبیخ شد و نه از حضور در بازی های بعدی رئال محروم.

حال کارتونیست نشریه موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا، در کارتون امروز خود به نوعی به محرومیت سوارس اشاره کرده است. شاید داشتن دندان هایی نظیر دندان سوارس و احتمالا قطع شدن دست بازیکن مقابل،تنها راه تحریک شدن کمیته انضباطی برای محروم کردن رونالدو باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.