انریکه: «ما به تماشاگران نیاز داریم»

سرمربی کاتالانها از تماشاگران خواست تا همراه تیم باشند و آنها را در لیگ قهرمانان اروپا حمایت کنند: «ما به تماشاگران نیاز داریم و سعی خواهیم کرد که بازی جذاب و دیدنی را به آنها هدیه بدهیم ... سه امتیاز مقابل آپوئل بسیار مهم و حساس است». انریکه معتقد است این گروه با وجود تیم هایی مثل پاریسنت ژرمن، جایی برای از دست دادن امتیاز وجود ندارد. 

انریکه در پاسخ به سوال سطح توقع او در لیگ قهرمانان توضیح داد: «در حال حاضر، هدف و خواسته ما انجام بازی خوب و کسب امتیاز است». او ادامه داد: «ما لالیگا را به خوبی آغاز کردیم و به دنبال تکرار همان نتایج و بازی ها در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. من فکر نمیکنم اینجا تیمی وجود داشته باشد که اهداف کوچکی داشته باشد، همه تیم ها به دنبال کسب موفقیت هستند و ما بازی های سختی داریم».

براوو در دروازه بارسلونا نمایش عالی داشته و تا به حال توانسته در لالیگا سه کلین شیت داشته باشد. انریکه ضمن تمجید از عملکرد خوب دفاع این تیم و دروازه بان خوب خود توضیح داد: «زمانی که توپ در اختیار ما است، ما 11 مهاجم هستیم و زمانی که توپ در اختیار ما نیست، ما 11 مدافع هستیم». او همچنین توضیح داد که از عملکرد دفاعی تیم راضی است و چند نمونه مثال از فشار و توپ ربائی های خوب بازیکنانش از جمله بوسکتس در جریان بازی اتلتیک بیلبائو زد. 

رئال مادرید تا به اینجا شش امتیاز از بارسا عقب افتاده است. ولی انریکه در این باره توضیح داد: «من فقط به دنبال ارائه یک بازی خوب از تیم خود هستم، البته هنوز زود است که درباره تیم های دیگر صحبت کنیم چرا که فقط سه هفته از لالیگا بیشتر نگذشته است، ولی هیچ گاه نباید آنها را نادیده گرفت و قدرت خوب رقیبان را فراموش کرد».

و سوال بعدی درباره آپوئل است، انریکه اذعان داشت: «اگر ما بتوانیم به خوبی بازی را اداره و ریتم بازی آنها را به هم بریزیم، قطعا ما موفق و پیروز خواهیم بود».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.