گواردیولا: مطمئنم که مسی و نیمار به خوبی با هم کار خواهند کرد؛ بایرن مرا انتخاب کرد

سفر به ترنتینو کمک خواهد کرد تا تفکرات تاکتیکی را در تیم جا بیاندازیم. من برنامه های زیادی دارم، من از این دوره استفاده خواهم کرد تا بدانم که هر بازیکن کجا و چگونه می تواند بازی کند؛ به تلاش خود برای حل تمام مسائل ادامه خواهم داد."

فروش های احتمالی: "ماریو گومز اینجا با ماست، چرا که بازیکن بایرن است و فردا هم تمرین خواهد کرد. من این هفته با او کار کردم و او خیلی حرفه ای است. روبن برای من یک هدیه است، او بازیکن بسیار باهوشی است."

بایرن چگونه بازی خواهد کرد؟ "من دوست ندارم که حریفان ما توپ را در اختیار داشته باشند. من توپ را برای تیم خودم می خواهم. یوپ هاینکس کار فوق العاده ای انجام داد و وظیفه من این است که کارهایی که او انجام داد را حفظ کنم. تیم سبک بازی فوق العاده هوشمندانه ای دارد، آنها قهرمان چمپیونزلیگ شده اند و در 4 سال اخیر 3 بار به فینال این رقابت ها رسیده اند. مشخصاً، من فقط برخی ایده ها دارم که می خواهم با اضافه کردن آنها به تیم باعث پیشرفت آنها شوم. هواداران پول خوبی بابت تهیه بلیط می پردازند و ما می خواهیم با زدن گل هزینه آنها را جبران کنیم. ما سیستم های مختلفی برای بازی کردن داریم. من برنامه هایی دارم که گاهی با یک مهاجم و گاهی با یک شماره '9' بدل بازی کنیم. هر دو گزینه برای من کار خواهد کرد."

بهتر از فصل گذشته: "ما نیاز داریم که به آینده نگاه کنیم و به این فکر کنیم که پیروزی بعدی ما چه می تواند باشد. ما به گذشته نگاه نخواهیم کرد، بهترین باشگاه ها مثل بارسلونا، میلان و بایرن هیچوقت اشباع نمی شوند. ما باید پیروز شویم، پیروز شویم و پیروز شویم. البته، ما هم اشتباه خواهیم کرد. کار من این است که مطمئن شوم آن اشتباه ها دوباره تکرار نشوند. من در مورد نیاز به زمان نگران نیستم، اما اینجا جای خوبی برای پیروز نشدن نیست. ما باید از همین ابتدای کار خوب شروع کنیم."

بارسا و اسپانیا: "بارسا 100 امتیاز کسب کرد، چیزی که یک شاهکار فوق العاده است. فلسفه کرایف زنده است و آنها همچنان بازیکنان شگفت انگیزی دارند. مسی و نیمار همکاری خواهند داشت؟ بهترین بازیکن تاریخ در کنار یک فوتبالیست درخشان؟ من مطمئنم که آنها به خوبی با هم کار خواهند کرد. طول عمر بارسا و اسپانیا دراز است. شکست اسپانیا چیز عجیب و غیر معمولی نیست، بالاخره آنها باید روزی شکست را تجربه می کردند. افزایش سن همیشه با شما خواهد بود، اما اسپانیا آینده روشنی دارد. مربیان فوتبال اسپانیا خیلی خوب با جوانان و استعداد های این کشور کار می کنند؛ من نگران نیستم."

دلیل ترک بارسا: "خیلی ساده، من بعد از 4 سال مربیگری در بارسلونا خسته شده بودم. من استراحتی نداشتم و به یک وقفه نیاز داشتم. اگر هنوز هم به یک استراحت و وقفه نیاز داشتم، بسیار دور از دسترس می بودم!"

انتخاب بایرن: "چرا من بوندسلیگا را انتخاب کردم؟ این بایرن بود که مرا انتخاب کرد و من عاشق بازیکنان این تیم و سازماندهی آلمان ها بودم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.