لوییس انریکه : از عملکرد تیمم خیلی راضی هستم

مربی آستوریایی در مورد رسیدن به رکورد بسته نگه داشتن دروازه تیمش در سه بازی پیاپی گفت :" برای کسب جامها باید در فاز هجومی و دفاعی قدرتمند باشیم. در فاز هجومی با توجه به استعداد و توانمندی های بازیکنان کار آسن تری داریم اما در فاز تدافعی باید سخت تلاش می کردیم و به نظرم بازیکنان در این پست ها از عملکرد خود راضی هستند."

انریکه در مورد حضور ماسکرانو و مونیر در ترکیب اصلی گفت :" تصمیمات مهمی بودند اما دلیل آن را نه به بازیکنان توضیح دادم و نه این جا به خبرنگاران توضیح می دهم. شرایط فردی و تیمی و روند تاکتیکی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت این من هستم که تصمیم می گیرم. شاید اشتباه کنم اما سعی می کنم که ضریب تصمیمات صحیح من بیش از ضریب اشتباهاتم باشد."

مربی بارسا در مورد درخشش نیمار گفت:" امیدوارم که همه بازیکنان در بهترین شرایط خود باشند، از نیمار گرفته تا ساندرو و مونیر. همیشه گلزن ها بیشتر نگاه ها را به خود جلب می کنند اما من همه به همه نگاه می کنم. پیش از صحبت در مورد نیمار ترجیح می دهم که فیلم بازی را دوباره ببینم و همه حرکاتش را با دقت زیر نظر بگیرم. چیزی که مسلم است این است که نیمار فرصت طلب بود و لئو هم عالی پاس گل داد."
انریکه در مورد درخشش مسی اظهار داشت:" نه تنها به خاطر گلهایش بلکه به خاطر پاس گلهایش بهترین بازیکن دنیاست.اگر قرار بود که بهترین مدافع دنیا باشد، بهترین مدافع می شد. بسیار تاثیرگذار است. شما فقط هر هفته بازیهایش را می بینید اما من هر روز او را در تمرینات می بینم و چاره ای به جز تحسین ندارم. کارهایی که او انجام می دهد را در کارتون فوتبالیست ها یا پلی استیشن هم نمی توان پیدا کرد. افتخاری است که بهترین بازیکن دنیا را در تیم خود داریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.