دنی آلوز : این آخرین فصل حضورم در بارسا خواهد بود

دنی آلوس 31 ساله درباره شرایطش در تیم بارسلونا گفت: از ماندن در بارسلونا راضی‌ام ولی این فصل آخرین فصل حضور من در جمع بارسلونایی‌هاست. صحبت‌های زیادی با مسئولان باشگاه داشتم و تصمیم گرفتم تا در پایان فصل جاری از جمع بارسلونا جدا شوم. ما فصل گذشته نتوانستیم به عنوان مهمی برسیم و به همین خاطر انگیزه داریم که در این فصل جبران کنیم و دوباره بارسلونا را به قهرمانی برسانیم. برای همین می‌خواهم در این تیم بمانم، اما باید با لوئیس انریکه درباره شرایطم صحبت کنم.

 

دنی آلوس در سال 2008 از تیم سویا به بارسلونا پیوست و در این تیم به شانزده قهرمانی دست یافت. او در بازی‌های نخست برزیل در جام جهانی 2014 برزیل به میدان رفت، اما در دو بازی آخر توسط اسکولاری نیمکت نشین شد.

 

بنابر گزارش ایسنا، آلوس درباره جام بیستم گفت: جام برای ما به بدترین شکل ممکن به پایان رسید. اصلا انتظار نداشتیم که به این شکل در پایان جام عمل کنیم. زندگی همین است. دوست داریم که مردم برزیل فکر کنند که ما با تمام وجود در جام بازی کردیم. اکنون ما این جام را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهم با قدرت در تیم باشگاهی‌ام فعالیت کنم.

 

آلوس در پایان درباره محرومیت سنگین لوئیس سوآرس هم تیمی جدیدش گفت: فکر می‌کنم اتفاق‌های دیگری نیز بوده که فیفا می‌توانست وارد آن شود، اما این کار را نکرد. برای من محرومیت لوئیس سوآرس کمی عجیب بود، اما خوشحالم که چنین بازیکنی را در تیم‌مان داریم.

 

بارسلونا در دو بازی خود در فصل جدید لیگ اسپانیا توانست برابر تیم‌های الچه و ویارئال به برتری برسد و تنها تیم فصل جدید لیگا باشد که هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.