اینستاگرام باشگاه : درود بر لاماسیا !

اختصاصی بارسای رویایی         در وصف لاماسیا


مونیر ستاره ی هفته ی نخست...ساندرو غرق کننده ی زیر دریاییهای زرد...درود بر لاماسیا...درود بر جوانگرایی....درود بر سرمربی افسانه ای و کاربلد بلوگرانا...درود بر تعویضهای طلایی و هوشمندانه ی دیشب انریکه...

بارسای رویایی

ژاوی و نیمار که به بازی ریتم و سرعت فوق العاده ای بخشیدند و ساندرو رامیرز که البته با پاس گل فوق العاده ی کینگ لئو کار ویارئال را یکسره کرد.

درود بر انریکه که اگر بازیکنی رو آماده و در اوج توصیف کنه اون بازیکن نمره ای زیر 10 نمیگیره!! انریکه پیش از شروع لالیگا و قبل از مصاف با الچه با تمجید از عملکرد مسی ، وی را آماده و در اوج توصیف کرده بود و کینگ لئو هم با دو گل زیبا و ارزشمند پاسخ تعاریف مربی اش را داد.

و حالا پیش از مصاف با ویارئال انریکه از عملکرد و آمادگی فوق العاده ی جرارد پیکه سخن گفته بود...و پیکه به قدری در این دیدار خوب بازی کرد که تمامی کاربران بارسای رویایی در گروه هواداران لاین به اتفاق نمره ی 10 از 10 را برای این مدافع به اوج بازگشته درنظر گرفتند.

درود بر انریکه ای که در اولین فصل حضورش بر مسند مربیگری بلوگرانا شناختی در حدکمال از شاگردانش بدست آورده و این نویدبخش فصلی رویایی خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.