داگلاس رسما بارسایی شد

اختصاصی بارسای رویایی


 

داگلاس پریرا مدافع 24 ساله ی سائوپائولو امروز با امضای قرادادی 5 ساله به ارزش 5.5 میلیون یورو رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.

بارسای رویایی

شماره پیراهن این بازیکن ( 16 ) -یعنی شماره ی سابق سرجیو بوسکتس ،هافبک دفاعی آبی اناریها- می باشد.



نظرات شما عزیزان:

pedram
ساعت18:28---18 فروردين 1394
اقا سینا به نظرتون براوو یا تر اشتگن به نظر من براوو چون تا حالا هیچ اشتباهی ازش ندیدم و تو ال کلاسیکو هم که خودشو ثابت کرد ولی تر اشتگن خیلی سوتی میه امید وارم بتونه خودشو درس کنه
پاسخ: به جز بازی رفت با پاریسن ژرمن یادم نمیاد تراشتگن سوتی بدی داده باشه ولی درکل براوو خیلی با تجربه تر عمل میکنه...هردو عالی...


pedram
ساعت13:26---16 فروردين 1394
اقا سینا من وقتی می خ.ام مطلب بگذارم نمیشه نمیدونم اشکال چیه لطفا پیگیری کنید
پاسخ: مشکل خاصی نیست...احتمالا سرویس دهی لوکس بلاگه مثل همیشه


pedram
ساعت16:54---15 فروردين 1394
اقا سینا من با هفت ماه پیش کاری ندارم فقط میگم که به نظرتون اون بازیکنایی که برای خرید های بارسا واجیه رو گفتم خوبن یا نه کس دیگه ای باید به جا اونا گرفته بشه
پاسخ: اگه نظر منو میخواید درحال حاضر فقط به یک مدافع راست مطمئن نیاز داریم...گرچه با شناختی که از انریکه دارم بعید نیست که از مسی یه جانشین درست و حسابی واسه دنی بسازه!!! ( منظورم اینه که حتی اگه کسیرو به خدمت نگیریم انریکه بلده چجوری اون قسمتو پر کنه )


pedram
ساعت16:52---15 فروردين 1394
درسته ولی متئو هنوزم نتونسته یه دففاع ه مطمئن باشه و این اشکاره تر اشتگن هم که واقعا با اون توصیفی که از می کردن فرق داره خیلی و براوو یکی از بهترین خرید های بارسا بوده و از تر اتگن بهتره
پاسخ: البته که خیلی چیزا تغییر کرده...من خودم شدیدا طرفدار تراشتگنم و حتی برای دیدن روزی که بازوبند کاپتانی بلوگرانا رو به بازو ببنده لحظه شماری میکنم...همینطور درمورد مارک بارترا...البته اون روز دیگه نه کینگ لئویی در کاره و نه پیکه و بوسکتس و سلطان اینیستایی....که واقعا سخته تحملش!


pedram
ساعت1:43---15 فروردين 1394
اقا سینا ببخشید الان مارکو رویس قراردادشو با دورتموند تمدید کرده به نظرتون قصدش این بوده که تا بارسا محرومیتش تموم شه تو دورتموند بمونه بغد بیا یا نه؟
پاسخ: اطلاعی ندارم ولی امیدوارم همینطور باشه که شما میفرمایید...چی بهتر از این!


pedram
ساعت1:41---15 فروردين 1394
این ارسا هم که همه رو زیر نظر داره به نظر من ما فقط یه دفاع وسط یه دفاع راست یه هافبک و یک بازیساز یک هافبک هجومی و یک فروارد در بخش دفاع وسط هوملس عالیه در بخش ذفاع راست هم پیزچک خوبه در بخش هافبک وسط پوگبا و کواچیچ خوب هستن هردو باید جذب بشن چون در بخش هافبک دستمون خالیه ئذ بخش هافبک هجومی که کسی که همه ی بارسایی ها عاشقشن مارکو رویس که احتمال اومدنش به بارسا زیاده و فروارد هم که بهترین گزینه از کسانی که زیر نظر بارسا هستن ادین زکو هستش اقا سینا نظرتون چیه؟
پاسخ: هم باید ازتون بابت ارسال دیدگاهتون تشکر کنم و هم بابت تاخیر چند ماهه در تایید کامنتتون عذرخواهی کنم...به هرحال مشخصا نمیتونم نظری درمورد 7 ماه پیش بدم چون مسلما خیلی چیزها تغییر کرده!


pedram
ساعت1:36---15 فروردين 1394
سلام متن زیر فقط انتقاد هایی از خرید های بارسلونا در مورد خرید های بارسلونا هر جور انتقادی میشه کرد اول از همه لوئیس سوارز یکی از سر شناس ترین بازیکنان حال حاضر دنیا اما متاسفانه اخیرا خوب بازی نمی کنه اما من هیچ انتقادی از سوارز ندارم چون تازه اومده و هنوز جا نیفتاده و در مورد راکیتیچ هیچ انتقادی نمی تونم بکنم و در مورد داگلاس اصلا حرفی ندارم فوق العاده بازیکن به درد نخوری بود بد تریین خرید بارسا ست در مورد رافینیا بازیکن خوبیه و انتقادی ازش ندارم در مورد متئو اصن حرفی ندارم دقاعی هست که خودشو نمی تونه جمع کنه چه برسه به توپ ها یکی از بدترین خرید های بارسلونا هست فرمالن هم که اصن بازی نکرده و همیشه مستوم هست اون هم اصن خرید خوبی نبود اصلی ترین صحبت من اینجاست که دروازبانی مثل تر اشتگن که از اول این سایت های بارسایی نظیر همین سایت تر اشتگن را جوری به ما معرفی کرده بودند که ما یاد اولیور کان افتادیم و براوو رو جوری به ما معرفی کردند که ما خیال کردیم بارسا بدترین دروازبان جهانو خریده اما من بعد دیدن و مقایسه ی بازی تر اشتگن و براوو فهمیدم که این ضرب المثل کاملا درسته که شنیدن کی بود مانند دیدن و چیزی که شنیده بودیم کاملا بر عکس در امد فاحعه ی تر اشتگن وقتی اغاز شد کع در چمپیونز لیگ مقابل پی اس جی دو گل کاملا بد خورد کل های دوم و سوم کاملا تقصیر تر اشتگن بود اما براوو تا قبل از بازی با رئال اصلا گل نخورد و تا حالا هم اصن بازی بدی ازش ندیده ایم در حالی که وقتی بارسا داشت براوو را به خدمت می گرفت همه می گفتن ایتقدر پول براش زیاده اما دیدیم که اونقدر پول برای تر اشتگن زیاد بود نه برای براوو امید وارم این سایتها هم کمی واقعیت را بگویند و دروغ را کنار بگذارند اقا سینا نظرتون چیه؟؟؟
پاسخ: ممنون که دوباره نظرتونو ارسال کردید...با توجه به اینکه این کامنت شما واسه چند ماه قبله و مجددا ارسالش کردید احتمال میدم نظرتون در حال حاضر با خیلی از اظهاراتتون تو این کامنت مغایر باشه...برای مثال متئو که شاید بشه گفت بهترین بازی عمرشو تو الکلاسیکو انجام داد! و سیر صعودی تراشتگن در لیگ قهرمانان و بخصوص مقابل سیتیزن ها! و صدالبته لوییس سوارزی که بدون شک در حال حاضر مهره ی کلیدی خط حمله ی بارساست و اگه همینطور پیش بره و بهتر و بهتر بشه مسلما در بین 3 نامزد نهایی توپ طلای 2015 جا میگیره...اینطور نیست؟


pedram
ساعت1:33---13 فروردين 1394
من فقط یه حرفه دیگه از انتقادم حا موند که درباره ی مونیر ال حدادی هستش کهه بعد از اینکه چند گل برای بارسا به ثمر رسوند اونو با مسی مقایسه کردن و اونو مسی جدید دونستن که دیدیم اصن بدرد بخور نیس و فقط در حد بازیکنای معمولیه اما این سایت های بارسایی چنان این موضوعو بزرگ کردند که خودم شخصا فک کردم با وجود مونیر ال حدادی بارسا اصن نیازی به مهاجم نداره خواهشم از این سایتها اینه که لطفا یکم واقعیت بنویسید و مردم رو به گمراهی نکشونید
پاسخ : مونیر اعتماد به نفس کاذب فوق العاده بالایی داره و به نظرم این باعث شده صرفا به گلزنی فکر کنه...بهرحال مونیر هنوز خیلی جوونه و مسیر دور و درازی در پیش داره...و صد البته که همه لیونل مسی نیستند که تو سن 19 سالگی در الکلاسیکو هت تریک کنند.....


pedram
ساعت1:29---13 فروردين 1394
اقا سینا نظرتون درباره ی انتقادم چیه و بی زحمت شما هم نظرتون رو بگین
پاسخ: عذر میخوام کدوم انتقاد؟ درمورد داگلاس؟ کامنتی از شما در این مورد به دست ما نرسیده!


امیرحسین
ساعت22:21---8 شهريور 1393
مرسی.
نمی دونم اگه سایت شما نبود چه کر باید می کردم.
موفق باشی سینا جون.
پاسخ: وظیفه ست...عشق به بارسا که دیگه این حرفارو بر نمیداره!!


امیرحسین
ساعت14:19---8 شهريور 1393
به نظر شما می تونه از دوران اوج دنی هم بهتر بشه؟
الان مارتین بازیش بهتره یا او؟
پاسخ: به نظر من این فقط به انریکه بسنگی داره...نمیشه از الان نظری داد...شاید بشه!! ضمنا مطلبی که درخواست کرده بودید "شناسنامه ی داگلاس" ، منتشر شده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.