حالا والدین بازیکنان لاماسیا هم از تصمیم مضحک فیفا خشمگین هستند!

موندو دپورتیو مصاحبه ای با مادر یکی از این بازیکنان جوان انجام داده است . کورینه مادر تئو ( یکی از بازیکنان 16 ساله ی بارسلونا ) میگوید فرزندش از آینده اش می ترسد .

مادر تئو از تصمیم فیفا بسیار ناراحت است اما از اقدامات باشگاه بارسلونا قدردانی کرد و گفت : " در طول آموزش تئو بسیار سخت کار میکرد اما او حالا ناامید و غمگین است که نمیتواند با دوستانش بازی کند . او دیگر اجازه ی بازی ندارد " .


خانم کورینه معتقد است که این اقدام فیفا بسیار ناعادلانه است چرا که بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را به بارسلونا فرستادند تا در آینده به موفقیت در یک باشگاه رویایی برسند . مادر تئو افزود : " من کار و زندگی خود در فرانسه را ترک و زندگی در اسپانیا را آغاز کردم ( برای این که فرزندش به بارسلونا بپیوندد ) . اینها مشکلاتی است که فیفا نمیتواند ببیند " .


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت20:18---1 شهريور 1393
حالا چی می شه؟
یعنی دیگه بارسا نمی تونه مثل مسی و اینیستا و ... بازیکن بسازه؟
این که معنی نداره؟
منم منظورم از بودار همین کار چرند فیفاه.
شاید مسخره باشه ولی فکر میکنم دشمنان بارسا برای زمین زدنش به فیفا رشوه دادن.
اصلا فیفا با چه بهونه ای این غلطه مسخره رو کرده؟
چرا بارسا شکایت نمی کنه؟

از فیفا متنفرم.
پاسخ: میتونه...چرا نتونه؟ مونیر ، آلن ، دونگو و و و... از همین حالا مسیها و اینیستاهای آینده ی ما هستند! اون مافیا کده ی فیفا هرکاری بکنه بارسا بارسا میمونه! بارسا به کی شکایت کنه عزیز؟؟ از فیفا به خود فیفا شکایت کنه؟


امیر
ساعت23:41---31 مرداد 1393
بارسا به دیماریا پیشنهاد داده؟
پاسخ: بله...شما جدی نگیرید...دیماریا کجا بارسا کجا...


امیر
ساعت23:39---31 مرداد 1393
اوردن جوانان با موافقت اولیایشان به بارسا چه اشکالی داره؟
مگه همه ی تیم ها همین کارو نمی کنن؟
اصلا بعد از این همه وقت اومدن این کارو انجام دادن؟
این قضیه بوداره.
پاسخ: بوداره؟؟؟؟ مضحکه!! احمقانه ست...سرتاسر مافیاییه!! وقتی لیونل مسی که وقتی مدافع حریف از وسط میزنه نصفش میکنه به داور اعتراض نمیکنه حالا میاد به فیفا کنایه میزنه!!! وقتی مهندس و اینیستا علیه فیفا مصاحبه میکنن!! وقتی هوادارای بارسا بنری به اون عظمت تو نیوکمپ نصب میکنن که "به لاماسیا دست نزنید" !!!! وقتی حالا والدین بازیکنا اعتراض کردن!! وقتی مسی میگه "ارزشهای لاماسیا شخصیت منو شکل داد"!! وقتی سوبی سارتا مستقیما به خود فیفا برمیگرده میگه " روش ما در تربیت و حمایت از بازیکنان لاماسیا مثال زدنیه " !! وقتی مسی ژاوی اینیستا پویول پیکه بوسکتس پدرو حتی سانچس و بویان و والدس و هالیلوویچ و مونیر الحدادی و دونگو و ........ از دل لاماسیا در اومدن و یه روز به بزرگترین ستاره های جهان تبدیل شدن!! دیگه نمیشه به این مسئله گفت بودار!! باور کنید نمیشه! این مسئله مضحکه! این مسئله از شایعه ی کثیف کمک مسی به رژیم صهیونیستی مضحک تره....نه دوست عزیز! همه ی تیما اینکارو نمیکنن! فقط بارسائه که این کارو میکنه! چرا؟ چون فقط یه دونه مسی و ژاوی تو دنیا هست که اونم مال بارساست...تیمای دیگه اینکارو نمیکنن چون شعارشون mes que un club نیست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.