لیونل مسی ننگت باد!!

 

اول خواستم دست به قلم بشم... ولی احساس کردم اون قشر عقب مونده و ساده لوحی که در راهپیمایی روز قدس ، بنری با عنوان "لیونل مسی ننگت باد" رو به اهتزاز درمیارن خیلی پرت تر از این حرفا تشریف دارن که نوشته ی من بخواد تاثیری روشون بذاره...پس خودمو خسته نمیکنم و بدون پرداختن به توضیحات جنبی به انتشار این خبر بسنده میکنم...( حتی اگر این خبر صحت نداشته باشه و محصول جدیدی از رسانه های دائم السوژه ی ما باشه خوندن اون خالی از لطف نیست...چون حداقل از خبر کمک یک میلیون دلاری لیونل مسی به رژیم صهیونیستی به مراتب عقلانی تره!!!! )

 

بارسای رویایی

 

 ستارگان فوتبال جهان برای کمک به مردم غزه در یک دیدار دوستانه به میدان می روند.

 

رژیم صهیونیستی حدود یک ماه پیش حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرد که در نتیجه آن تعداد زیادی از مردم بی‌گناه فلسطین از جمله کودکان کشته و آواره شدند.

ستارگان فوتبال جهان برای برقراری صلح در غزه دست به کار شدند و قرار است 10 شهریور در دیداری دوستانه برابر هم به میدان بروند.

بازی دوستانه ستارگان فوتبال جهان برای برقراری صلح در غزه با حضور ستارگان فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، نیمار، زین الدین زیدان ، روبرتو باجو، خاویر زانتی، رونالدینیو و دیگو مارادونا برگزار خواهد شد. این دیدار دوستانه بین ستارگان فوتبال جهان قرار است روز 10 شهریور در ورزشگاه المپیک رم در ایتالیا برگزار شود.

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان خواهان برگزاری این دیدار دوستانه شده است که با موافقیت ستارگان فوتبال جهان روبرو شد.

مارادونا ستاره سابق تیم ملی آرژانتین از اینکه یکی از بازیکنانی است که در این رویداد حضور دارد ابراز خوشحالی کرد و اعلام کرده است حضور در این دیدار دوستانه برای او یک افتخار محسوب می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

مجتبی ویوابارسا
ساعت17:14---26 مرداد 1393
من منظورم اینه که سایت شما و سایت ما یکی بشه....

با چندتا سایت بارسایی دیگه هم صحبت کردم و اوناهم موافق بودن
پاسخ: پاسختون ارسال شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.