نبرد خونین بارسا و یونایتد بر سر جذب کوادرادو

حضور آقای دلاواله در این جلسه خود نشان دهنده اهمیت موضوع است. و می توان نتیجه گرفت که رفتن کوادرادو از باشگاه را باید جدی گرفت. این جلسه در حضور دلاواله، کوادرادو و ایجنتش آقای الساندرو لوچی و مدیر ورزشی فیورنتینا آقای دانیه پراده برگزار خواهد شد.
تصمیمی که کوادرادو گرفته آنقدرها هم سری نیست. در فلورانس همه می دانند که او قصد دارد تا به یک تیم بزرگتر برود و در جلسه فردا از مدیران باشگاه تقاضا خواهد کرد تا در مورد انتقال او به تیم دیگر با باشگاه های خواهانش وارد مذاکرات جدی شوند.
بدون شک دلا واله در این جلسه به کوادرادو پیشنهاد تمدید قرار داد با حقوقی بالاتر را خواهد داد. اما مطمئنا این میزان حقوق، قابل مقایسه با مبالغ پیشنهادی بارسلونا و منچستر یونایتد به عنوان دو باشگاه اصلی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره کلمبیایی،نخواهد بود.
بارسلونا در جریان جام جهانی با بازیکن و ایجنتش به توافقات شفاهی نیز دست یافت.قراردادی 5 ساله با دو برابر حقوقی که کوادرادو از فیورنتینا می گیرد.بند هایی در این قرار داد گنجانده شده که کوادرادو در صورت رسیده به حدنصابی از گلزنی و نیز کسب جام با بارسا، از پاداش های خوبی نیز برخوردار خواهد شد. با این وجود مذاکرات مستقیم با فیورنتینا مسیر خوبی را طی نکرد.
در عوض منچستری ها مبلغ بیشتری را به فیورنتینا پیشنهاد داده اند. به گزارش رسانه های ایتالیایی، دیروز یک پیشنهاد به ارزش 40 میلیون یورو از جانب مدیران منچستر یونایتد به مدیران فیورنتینا ارائه شده است.پیشنهادی که در سال های آینده با محقق شدن شروطی، 10 میلیون یورو نیز به آن اضافه خواهد شد.
پیشنهاد های دیگری نیز وجود دارند اما از لحاظ اقتصادی به اندازه پیشنهاد منچستر یونایتد و بارسا به صرفه نیستند.
جنگ اصلی برای به خدمت گرفتن کوادرادو بین یونایتد و بارسلونا خواهد بود و بدون شک نتیجه جلسه فردای کوادرادو با مدیران فیورنتینا جواب بسیاری از ابهامات را خواهد داد.

نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت13:09---19 مرداد 1393
چرا نیاز نداریم در اون ترکیبی که شما چندی پیش در سایت گذاشتید اگه سمت راست که کوادرادو بود رویس باشه خیلی توپ می شه. رویس هم سرعت داره هم تکنیک و با اون پاسه عمق ها دیگه یک تیم خودشو بکشه حداقلش سه تا گل خورده و رویس بهترین گزینه در سمت راسته. به امید رویس.
پاسخ: از لحاظ مالی عرض کردم! مشخصه هر تیمی دوست داره بازیکنی مثل رویس رو در ترکیبش داشته باشه! ولی در جواب شما که سوال کردید چرا به رویس پیشنهاد جدی نمیدن گفتم چون خرید سوارز اولویت اول بود و شاید دیگه نیازی به رویس نباشه


امیرحسین
ساعت20:19---18 مرداد 1393
حالا که فرمالن اومد .و رویس هم بیاد دیگه اگه مربی هم بد از اب در بیاد ۱ قهرمانی و یک نایب قهرمانی هد اقلشه.

امیرحسین
ساعت15:40---18 مرداد 1393
چرا بارسا به رویس مبلغ کمی رو پیشنهاد میکنه عوض اینکه اینهمه پول بخواهد به کوادرادو بده بیاد یه پول گنده بابت رویس بده.
وای اگه رویس بیاد چی می شه.
پاسخ: شاید به خاطر اینکه دیگه نیازی به رویس نداریم! سوارزو خریدیم! کوادرادو بازیکن فوق العاده ایه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.