پیکه: رونی می تواند در بین ۳ بازیکن برتر دنیا باشد؛ او در بارسا به خوبی جا می افتد

جرارد پیکه که خود سابقه بازی در منچستر یونایتد را دارد به تازگی اعلام کرده است که رونی تمام توانایی های لازم برای قرار گرفتن در بین ۳ بازیکن برتر دنیا را دارد. پیکه معتقد است که رونی می تواند گزینه مناسبی برای حضور در جمع قهرمان لالیگا باشد و به خوبی می تواند در این تیم جا بیوفتد.

پیکه در مورد هم بازی سابقش در منچستر یونایتد گفت:" من مطمئن هستم که رونی تمام ویژگی های لازم برای بودن در جمع ۳ بازیکن برتر جهان را دارا می باشد. اگر او به بارسا بیاید به خوبی در تیم جا می گیرد."

پیکه ادامه داد:" او یک بازیکن خوش ذوق و محرک است، علاوه بر سرعت بالا، قدرت بدنی بالایی نیز دارد و تکنیکش نیز منحصر به فرد است. فکر نمی کنم که رونی مشکلی برای عادت کردن به سیستم بازی بارسا داشته باشد."

پس از آن که رونی و مویس در جلسه ای در مورد آینده رونی به صحبت پرداختند رونی به تمرینات پیش فصل منچستر یونایتد بازگشته است ولی هنوز هیچ چیز در مورد آینده او قطعی نشده است.

در پایان فصل و پس از قهرمانی منچستر یونایتد، سر الکس فرگوسن اعلام کرد که رونی درخواست خروج از باشگاه را ارائه داده است که این خبر باعث ابراز علاقه پاریس سن ژرمن، چلسی و آرسنال به ثبت قرارداد با این ستاره انگلیسی شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.