گزارش ویژه : سوارز در چه دیدارهایی غایب خواهد بود؟

بعد از گازی که سوارس در بازی اروگوئه مقابل ایتالیا در جام جهانی از کتف جورجو کیه لینی گرفت، مقامات فیفا او را برای 4 ماه از فعالیت های ورزشی محروم کردند ودرخواست فرجام خواهی سوارس روز گذشته توسط کمیته انضباطی فیفا رد شد

البته حالا سوارس درخواست فرجام خواهی اش را به دادگاه بین المللی ورزشی ارائه کرده و در صورتی که این دادگاه هم با فیفا همصدا باشد، اولین حضور سوارس در ترکیب بارسا در روز 25 اکتبر سال 2014 اتفاق خواهد افتاد.

او در طول این مدت اجازه نخواهد داشت تا در جلسات تمرینی بارسلونا حضور بیابد و در 4 بازی تیم ملی اروگوئه هم شاگردان اسکار تابارس را همراهی نخواهد کرد.

 کمیسیون فرجام خواهی فیفا دیروز به سوارس و مقامات فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کرد که کاهشی در جریمه سوارس شاهد نخواهیم بود. بدین ترتیب مهاجم اروگوئه ای در دو ماه ابتدایی رقابت های این فصل لالیگا (که از 24 آگوست آغاز می شود) غایب خواهد بود و در سه بازی ابتدایی بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم حضورنخواهد داشت و اولین بازی اش برای بارسلونا در رقابت های اروپایی درروز 4 نوامبر انجم خواهد شد.

در محرومیتی که برای سوارس درنظر گرفته شده، او اجازه حضور در ورزشگاه ها را نخواهد داشت ولی سران باشگاه بارسلونا نمی دانند که برگزاری مراسم معارفه برای او قانونی است یا خیر؛ از همین رو دراین رابطه از مقامات فیفا سوال پرسیده اند و قطعا جوابشان را از روز دوشنبه هفته آینده به بعد دریافت خواهند نمود.


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت1:54---21 تير 1393
پس اول فصل که هیچ مهاجمی نداریم .نیمار هم که نیست . راستی قضیه ی جا نشین چاوی و مدافع وسط و مدافع راست چی شد ؟ چرا انقدر کندد ؟چه طور در فروش استاد سانچز انقدر سریع بودن ؟ از این مدیران نالایق متنفرم . چرا مالک باشگاه عوض نمی شه ؟؟
پاسخ: مسی و پدرو که هستند!! نیمار هم با شروع لالیگا مصدومیتش به پایان میرسه!! ضمنا ما دو استعداد فوق العاده یعنی دلوفئو و رافینیا رو در اختیار داریم که در زمان غیبت سوارز باید به خوبی تجربه کسب کنند. درمورد جانشین ژاوی هم فعلا اقدامی صورت نگرفته...به کروس پیشنهاد داده بودیم که منتفی شد. درمورد دفاع وسط هم سیلوا هوملس و متئو رو درنظر داریم... مالک باشگاه هم که تازه به این سمت رسیده و به این زودی ها عوض نمیشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.