سوبی سارتا : بخاطر نیمار یک پزشک به برزیل می فرستیم

کلودیو براوو

او بارها در لالیگا بازی کرده و در سوسیه داد او را با آرکونادا مقایسه می کردند. همین سابقه نشان می دهد که او شخصیت و ویژگی های لازم برای دروازه بانی بارسا را در اختیار دارد.

بازی با پای او عالیست و ارتباط خوبی نیز با مدافعین دارد. در پنالتی ها هم عملکرد او خوب است . در جام جهانی این موضوع را به وضوح دیدیم.

اگر بخواهیم او را با دوران دروازه بانی من در بارسا مقایسه کنیم، باید بگویم که هم در بازی با پا و هم در مهار پنالتی از من برتر است

دو خرید در پست دروازه بانی

وقتی تراشتیگن را خریدیم او همان روز می دانست که ما یک دروازه بان کلاس اول جهانی دیگر را به خدمت خواهیم گرفت .از ابتدا نیز قصدمان همین بود . روی براوو نظر داشتیم. با سوسیه داد مذاکره کردیم و همه چیز به خوبی پیش رفت.

نیمار

وضعیت او ثابت است. از اینجا یک پزشک به برزیل برای ویزیت او می فرستیم. می خواهیم از وضعیت دقیق او آگاه شویم. درست است که جام جهانی را از دست داد اما سال های سال از فوتبال او باقی مانده و می خواهیم تا مدت ها او را در بارسا حفظ کنیم.

الکسیس سانچس

در مورد او وقتی همه چیز به نتیجه رسید صحبت می کنم . در حال حاضر در مرحله مذاکره هستیم.

کاپیتان فصل آینده بارسا

در این مورد من دخالتی نمی کنم. این مساله به عهده مربی و بازیکنان است. اگر بخواهند مشاوره می دهم . تصمیم نهایی به عهده انریکه است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.