سابه یا: مسی برای ما مثل آب در صحرا بود

تاریخ : 16 / 4برچسب:تمجید دنیا از مسی,تمجید سابه یا,درخشش مسی,
زمان انتشار :20:7.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

این بهترین بازی ما در این جام بود. از نظر تاکتیکی عملکردمان فوق‌‌العاده بود. از نظر استراتژی و طرز رفتار بازیکنان هم دیدید که آنها خودشان را فدای یکدیگر می‌کردند. مهم این است که توانستیم بعد از اینکه دی‌ماریا از بازی بیرون رفت، دوباره خودمان را پیدا کنیم. مصدومیت دی‌ماریا اما برای ما یک شکست بزرگ بود. 

به‌هر‌حال تا اینجای کار تا حدودی به هدف‌مان رسیده‌ایم و آن هم رسیدن به نیمه‌نهایی بود اما بیشتر از این‌ها می‌خواهیم. برای هدفی بالا به برزیل آمد‌ه‌ایم». مسی در 2 بازی آخر آرژانتین گل نزده است اما سابه‌یا از او تمجید کرد: «به نظرم او بازی بی‌نظیری انجام داد. همه چیز گل زدن نیست.

او مالکیت توپ داشت و 3 بازیکن حریف را سرگرم خودش کرده بود. هر حرکتی که او انجام می‌داد نشانه‌ای از امید در زمین بود و حریف احساس خطر می‌کرد. اینکه بازیکنی مانند مسی تقریباً هرگز توپ را از دست نمی‌دهد مانند این است که در صحرا آب پیدا کنیم. او به ما در صحرا آب داد. 

بنابر گزارش خبرورزشی، وقتی قطار ما خشک و بی‌آب بود، او هر بار که توپ را در اختیار داشت به ما هوای تازه داد و ما با او تنفس کردیم». سابه‌یا اعلام کرده که باید تست‌هایی روی پای دی‌ماریا انجام شود و بعد از آن می‌توان در مورد وضعیت پای این بازیکن صحبت کرد.

او بعد از بازی گفت: «آنخل در ران پایش مشکل داشت و فردا باید آزمایشاتی روی پای او انجام شود. او یکی از بازیکنان کلیدی ماست». او در انتها در مورد مصدومیت نیمار هم صحبت کرد و بعد از آرزوی بهبودی برای او، مدعی شد که ترک کردن زمین با چشمان گریان هرکس را ناراحت می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

امیرعلی
ساعت2:45---17 تير 1393
آرژانتین ینی مسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.