ارتش تک نفره ای به نام مسی

تاریخ : 12 / 4برچسب:آمار مسی در آرژانتین,رکوردهای تاریخی,
زمان انتشار :17:58.....نویسنده ی مطلب :

عملکرد خیره کننده ی لیونل مسی بدون شک مهم ترین دلیلی است که آرژانتین اکنون در جمع 8 تیم برتر دنیا قرار گرفته است. از مجموع 7 گل آرژانتین در جام جهانی، مسی روی 6 گل تاثیر مستقیم داشته است و همین مسئله نشان می دهد که شاگردان سابه یا وابستگی عجیبی به ستاره ی باشگاه بارسلونا دارند.

مسی زیر نظر سابه یا مجموعا 25 گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. اما آیا مسی به تنهایی برای قهرمانی کفایت می کند؟

دی ماریا، ایگواین و آگوئرو علی رغم توانایی های خوبی که در تیم های باشگاهی از خود نشان داده اند، در برزیل به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته اند.

آرژانتین زیر نظر سابه یا 4 بار شکست خورده است که در 3 بازی از این 4 دیدار، مسی در زمین غایب بوده است. آرژانتین با حضور مسی 21 برد، 7 تساوی و تنها 1 شکست کسب کرده است.

لیونل مسی برای موفقیت آرژانتین امری لازم تلقی می شود اما آیا واقعا کافی نیز خواهد بود؟ جواب این سوال دست کم تا پایان مرحله ی یک هشتم نهایی مثبت بوده است. مسی به تنهایی تیم را در دور گروهی در برابر حریفانی که بسیار از آرژانتین ضعیف تر بودند، پیروز از میدان خارج کرد.

او در برابر سوییس نیز با حرکت فوق العاده زیبا و انفجاری اش پاس گل طلایی برای دی ماریا ارسال کرد و در آخرین لحظات از کشیده شدن سرنوشت بازی به ضربات پنالتی جلو گیری کرد.

آرژانتین اکنون در یک چهارم نهایی به مصاف بلژیک خواهد رفت و در آن دیدار نیز چشم به درخشش مسی خواهد داشت. سابه یا همه ی شیوه ی بازی تیمش را بر اساس لیونل مسی طراحی می کند و باید منتظر نشست و دید آن ها می توانند باز هم از همین طریق، موفق باشند یا خیر.


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت18:25---12 تير 1393
سلام. خواستم بگم برای ارتباط بامن یصفحه مخفی درست کنین که شما هرموقع بام کارداشتید اونجا بنویسید!!
پاسخ: ایمیل یا آدرس وبتونو لطف کنید بهتره...ممنون


احسان
ساعت18:06---12 تير 1393
تبادل بنر انجام میدیهد
پاسخ: فقط با وبلاگهای هم رده ( الکسا+آی پی روزانه)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.