مدیر ورزشی بارسا : هنوز اتفاقی نیفتاده و سوارس بازیکن لیورپول است

آندونی سوبی سارتا مدیر ورزشی بارسلونا در حاشیه مراسم معارفه راکیتیچ در گفتگو با خبرنگاران از حال و هوای این روزهای بارسا گفت .

سوبی سارتا ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن راکیتیچ به بارسا عنوان داشت : "راکیتیچ می تواند مثل یک شماره 8 یا یک شماره 10 در بارسا به بازی گرفته شود او حتی سابقه بازی در نوک حمله را نیز دارد. همین مساله دست انریکه برای اتخاذ سیستم های مختلف را باز می کند.

او شوت های مهلکی هم می زند که ما در بارسا طعم شوت هایش را چشیده ایم. امیدوارم که ایوان خیلی زود در تیم جابیفتد . این یک معامله خوب و سریع بین دو باشگاه سویا و بارسلونا بود که هر دو طرف از این انتقال سود خواهند برد."

وی در مورد آینده ژاوی در بارسا گفت: " قبل از رفتن او به جام جهانی باهم صحبت کردیم و طی روزهای آینده بازهم با او صحبت خواهم کرد. هنوز وضعیت او مشخص نیست.

پس از ملاقات با او مشخص می شود که او با ما ادامه می دهد یا اینکه بارسا را ترک می کند.تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در حال حاضر شماره 6 بارسا کسی جز ژاوی نیست."

او ادامه داد : " روز 14 جولای بازیکنان ملی پوش اسپانیایی ما به تمرینات باز می گردند. تا 31 آگوست هم برای تقویت تیم وقت داریم . در ضمن الکسیس و براوو نیز 28 جولای به جمع ما اضافه می شوند.

امیدوارم همه ملی پوشان در فرم ایده ال به بارسلونا بازگردند. با وجود رافینیا و راکیتیچ فکر نمی کنم که در میانه میدان مشکلی داشته باشیم. پدرو هم همینجا اعلام می کنم که غیر قابل ترانسفر است "

دروازه بان سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا در مورد وضعیت سوارس گفت : " اینکه اشتباهش را پذیرفته ، نشان دهنده شخصیت بالای اوست . بارها نمونه های مشابهی دیده ایم که فرد موردنظر حاضر به عذرخواهی نشده است. با این وجود تا آنجاییکه من می دانم او بازیکن لیورپول است و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است "


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت19:57---10 تير 1393
سلام اقا سینا شما مسابقه پیشبینی پیامکی شبکه سه برنامه 2014 شرکت میکند؟
پاسخ: سلام...با عرض معذرت آدرس وبتون رو نداشتم مجبور شدم همینجا جوابتونو بدم شرکت میکنم ولی نه همیشه...گهگاه...یادم بمونه! چطور ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.