بارسا برای جذب کروس ، حاضر به پرداخت 40 میلیون یورو

در هر صروت با توجه به گزارش امروز سایت sport1، مدیر برنامه های این بازیکن به باشگاه بایرن اعلام کرده که تونی کروس علاقه ای به ماندن در آلیانز آرنا را ندارد.

به یاد بیاورید که کروس 24 سال یک قرارداد با باشگاهش تا سال 1015 دارد، اما او تا به حال با تمدید این قرارداد موافقت نکرده است؛ باوارایی ها نیز از افزایش دستمزد این بازیکن خود داری کرده اند.

باشگاه های رئال مادرید، چلسی و آرسنال حاضرند برای به خدمت گرفتن او، سالیانه 8.5 میلیون یورو به وی پرداتخ نمایند. این رقم دستمزد برای وی و حتی نامزد جوان این بازیکن باور نکردنی است، با توجه به گزارش رسانه های آلمانی قیمت خرید این بازیکن بین 20 تا 30 میلیون یورو تخمین زده می شود، حدودا 40 میلیون دلار.

sport1 گزارش داده است که این قیمت را، باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده و این موضوع را کاملا یه کاتالان ها مربوط دانسته است؛ این سایت خطاب به مسئولین بایرن می نویسد: " به انکار این موضوع ادامه دهید."

گفته می شود تونی کروس در جریان مسابقات جام جهانی با باشگاه بایرن تماس برقرار کرده و اذعان نموده تا پپ گواردیولا در باشگاه حضور دارد، آن جا جای مناسبی برای من نیست.

گزاش ها حاکی از آن است که منچستر یونایتد نیز که زمانی سخت به دنبال این بازیکن بود، حال به فکر بستن قرارداد با هررا می باشد و از خرید این هافبک آلمانی صرف نظر نموده است.

در همین حال، روزنامه مارکا، گزارشی را منتشر کرده بود و مدهی شد که جوزپ بارتمئو رئیس باشگاه بارسلونا به طور شخصی با مسئولین بایرن تماس برقرار کرده و در مورد انتقال تونی کروس مذاکره انجام داده است.

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا می کنند که بارتمئو در این مذاکره بیان نموده که هر طور شده این هافبک آلمانی را به خدمت خواهد گرفت و مشکلی برای پرداخت دستمزد و مبلغ وی ندارد.


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت21:58---7 تير 1393
بارسلونا خیلی از بازیکنان را می خواهد اما هیچکس بارسا را نمی خواهد .
پاسخ: هیچکس بارسا را نمیخواهد؟


اکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر
ساعت15:27---7 تير 1393
به نظر شما این خبر می تونه حقیقی باشه یا نه
پاسخ: از نظر خود من این خبر شایعه ی محضه


اکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر
ساعت15:16---7 تير 1393
فرانسوا گایاردو ، ایجنت فرانسوی حتم داد که تونی کروس فصل آینده به رئال مادرید ملحق می شود.



وی گفت :” تونی کروس شیفته پیوستن به رئال مادرید است. باشگاه ، کادر فنی و هواداران این تیم را دوست دارد آنجلوتی او را به چندین دلیل می خواهد : اول این که می تواند در چندین پست بازی کند. بعد این که خیلی تکنیکی و تاکتیک پذیر است . در نهایت این که در یک باشگاه خوب و در یک تیم ملی خوب بازی کرده است.”

وی در مورد تلاش بارسا برای خرید وی گفت:” اطلاع دارم که یک تیم دیگر هم او را می خواست اما عقب کشید چرا که رئال سه تماس با اطرافیان این بازیکن داشته است. کروس پیشنهاد بارسا را رد کرد چون دیوانه رئال مادرید است. قیمتش ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو خواهد بود.”

فرانسیوس گایاردو که یکی از وکلای فیفا در زمینه نقل و انتقالات است می گوید کروس شیفته بازی در رئال مادرید است .

وی گفت : تونی کروس اولین خرید رئال مادرید است . او شیفته کادر فنی رئال مادرید است و می خواهد در رئال بازی کند . وی پیشنهاد بارسا را برای پیوستن به رئال مادرید رد کرده است .

گفتنی است این وکیل فرانسوی در ماههای اخیر مدعی شده بود مارکینویس به رئال مادرید خواهد پیوست و مسی به پی اس جی و همچنین سوارز را هم رئالی می دانست !

چرا خبر به این مهمی رو نذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عدم دسترسی به اینترنت ... معذرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.