مسی:آلمان و هلندتا اینجا بهترین بودند

تاریخ : 27 / 3برچسب:مسی,هلند و اسپانیا,آرژانتین,تمجید از عملکرد هلند,
زمان انتشار :12:32.....نویسنده ی مطلب :ریحانه

هلند روز جمعه با تحمیل شکست سنگین پنج بر یک بر اسپانیا قهرمان جام جهانی قبلی، شگفتی آفرید.آلمان نیز روز دوشنبه پرتغال را چهار بر صفر شکست داد.مسی در مورد پیروزی سخت آرژانتین مقابل بوسنی (دو بر یک) و تاکتیک محتاطانه  آلخاندرو سابلا سرمربی آرژانتین گفت: «سرمربی نمی خواست اجازه دهد سه  امتیاز از دست برود».

وی با این حال اذعان کرد آرژانتین کارهای غیرعادی  انجام داد مثلا عقب می کشید، فضا را برای بازیکنان بوسنی باز می گذاشت یا  توپ را به سادگی به آنها واگذار می کرد.

مسی افزود بازی اول که بسیار  تعیین‌کننده است، آسان نیست. دو بازی بعدی (مقابل ایران و نیجریه در گروه  اف) ما را به آنچه که برای صعود از این گروه و رسیدن به مرحله یک هشتم  نهایی به آن نیاز داریم، نزدیک خواهد کرد.مهاجم بارسلونا توضیح داد تیم آرژانتین در نیمه دوم با سیستم 4-4-2 حتی 4-3-3 راحت‌تر بازی کرد تا  در نیمه اول که با سیستم 5-3-2 به میدان رفت.

مسی گفت: «ما با دو مهاجم  در جلو (هیگواین و آگوئرو) و من در عقب راحت‌تر بازی می‌کردیم زیرا امکان  ضد حمله‌های بیشتری را برای ما فراهم کرد و ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم».

زننده گل دوم آرژانتین اذعان کرد در بازی اول آن طور که باید، بازی نکرد.او گفت: «برای گرفتن توپ مشکل داشتم و زمانی که توپ را می‌گرفتم دور از  دروازه بودم. من باید اعتراف کنم توپ‌های زیادی را از دست دادم. ناراحت  بودم از اینکه نمی توانم آنطور که می خواستم بازی کنم».


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت14:11---27 خرداد 1393
شایعه ی دروغین برای خدشه دارکردن شخصیت مسی.اصلا هم دروغ نیست مگه ویدیوش رو ندیدی . حالم از اون نامرده مغرور به هم خورد . انقدر بد کاری کرد که ....
پاسخ: شخصیت شما هم باید مثل شخصیت ستاره ی متکبر تیمتون باشه که اینجوری ازش حمایت میکنید! مثل همیشه از کاه کوه ساختید و مثل همیشه رو سر خودتون خراب شد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.