مسی و ماسکرانو آماده تر از همیشه

تاریخ : 25 / 3برچسب:تمرینات,آرژانتین و بوسنی,ساعت,نمایندگان بارسا در جام بیستم,
زمان انتشار :13:37.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

ترجمه شده توسط بارسای رویایی     منبع : سایت رسمی


تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد روز دوشنبه به مصاف تیم بوسنی میرود تا مسی و ماسکرانو آخرین آبی اناریهایی باشند که برای تیم ملی کشورشان در جام بیستم ایفای نقش خواهند کرد.

بارسای رویایی

از میان 12 نماینده ی بارسلونا در جام جهانی 10 تن از آنان تاکنون در تیم ملی خود به میدان رفته اند و کاپیتان مسی و خاویر ماسکرانو آخرین نمایندگان بارسا،در شهر ریو به مصاف بوسنی خواهند کرد.

در این میان،نیمار جونیور و الکسیس سانچس در اولین دیدارهای تیم ملی کشور خود خوش درخشیدند درحالیکه 5 نماینده ی بارسا در اسپانیا به مانند دوره ی قبلی شروع مایوس کننده ای را تجربه کردند.

تیم ملی کامرون هم با داشتن الکس سانگ در برابر مکزیک دچار شکست شد تا احتمال صعود این تیم از مرحله ی گروهی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

در پی شکست تحقیر آمیز اسپانیا در مقابل هلند شگفتی ساز جوردی آلبا مدافع این تیم اظهار داشت : "در مقابل شیلی از کوچکترین تلاشی فروگذار نخواهیم کرد"

هیچکس فکرش را هم نمیکرد که هلند بتواند 5 گل در این دیدار به ثمر برساند...ما در نیمه ی اول تیم برتر زمین بودیم...اما اوضاع کاملا تغییر کرد...اکنون تنها بر روی شکست شیلی تمرکز خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت13:36---26 خرداد 1393
سلام شما لینک گل های جام جهانی رو داخل سایتتون نمی ذارید
پاسخ: سلام...اخبار تیمهای آرژانتین و اسپانیا و برزیل به همراه خلاصه ی دیدارهای مهم و لینک دانلود گلها هر روزه بروز رسانی میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.