میلیتو : با وجود مسی به قهرمانی آرژانتین امیدوارترم

ترجمه شده توسط بارسای رویایی     منبع : سایت رسمی گل


"مردم همیشه از من سوال میکنند که چه تیمی قهرمان جام جهانی خواهد شد؟...اما جواب دادن به این سوال خیلی سخته! قلب من مطمنا آرژانتینو انتخاب میکنه! قهرمانی آرژانتین آرزوی منه و امیدوارم تحقق پیدا کنه!

http://static.goal.com/417700/417781_herol.jpg

اما واقعا گفتنش سخته! چراکه جام جهانی همیشه پیچیده و رقابتی بوده و هست! بودن ستاره های سرشناس در یک تیم لزوما به معنای موفق بودن اون تیم نیست و چیزهای دیگه ای هم در موفقیت تیم دخیله"

من فکر میکنم بعضی مواقع شانس با ما یار نبوده ولی معتقدم باید در این 7 دیدار در بهترین وضع خود ظاهر بشیم تا همه چیز خوب پیش بره.علاوه بر داشتن تیمی ایده آل همیشه به کمی شانس و اقبال برای موفقیت نیاز است

فکر کنم فینال برزیل و آرژانتین همون چیزی باشه که آرژانتین بعد از چندین دوره بدبیاری در جام جهانی و نرسیدن حتی به مرحله ی نیمه نهایی به اون نیاز داشته باشه.

احتمال میدم بلژیک سورپرایز این دوره باشه چرا که اونها تیم قدرتمندی متشکل از ستارگانی نظیر ادن هازارد و رومئو لوکاکو دارند

پابلو زابالتا هم میتونه بازیکن شگفتی ساز این دوره باشه ! بازیکنی که کمتر درموردش حرف میزنند اما اون میتونه جام جهانی رو با موفقیت پشت سر بگذاره! چراکه همیشه چه در منچستر سیتی و چه در آلبی سلسته در فرم خوبی قرار داشته

آقای گل؟ فکر میکنم لئو! اما نباید فراموش کنیم مسی رقبای قدری مثل نیمار ، فن پرسی ، کریستیانو و کلوزه رو پیش روی داره

همچنین آگوئرو! بعد از مسی آگوئرو در کنار دیماریا از بهترینهای ما هستند! با اینکه حدس میزنم مسی بهترین بازیکن و گلزن این تورنومنت بشه ولی من خودم از هواداران سرسخت آگوئرو هستم!

و بهترین دروازه بان؟ به نظرم ژولیو سزار از برزیل! دوست صمیمی من که مطمئنم خیلی جدی و قاطعانه خودشو برای برزیل آماده کرده!
و در آخر : سابه یا تیم قدرتمندی رو پایه گذاری کرده...بازیکنانی که سالها در کنار هم بوده اند...و این بود دلیل دیگر من برای انتخاب آرژانتین بعنوان قهرمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.