توره و بازگشت به نیوکمپ؟...شایعه ای درحال قوت گرفتن؟

این مسئله از سوی رسانه‌های انگلیسی به عنوان بهانه‌ توره برای پایان دادن به دوران حضورش در منچسترسیتی که سه هفته پیش لیگ برتر انگلیس را فتح کرد عنوان و گفته شد که او می‌خواهد به بارسلونا برگردد تیمی که در فاصله سال‌های 2007 تا 2010 برای آن توپ می‌زد.

 

توره که پیش از این چند بار از تمایل خود برای بازگشت به بارسلونا گفته بود، روز گذشته یک بار دیگر به این موضوع اذعان داشت.

هافبک دفاعی من‌سیتی در گفت‌وگو با نشریه فرانس فوتبال گفت: بله این حقیقت دارد که گفته‌ام می‌خواهم دوران بازیگری‌ام را در بارسلونا به پایان برسانم اما هیچکس از آینده خبر ندارد و نمی‌داند چه اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

نه تنها بارسلونا بلکه اکنون پاری‌سن‌ژرمن هم به فهرست تیم‌هایی اضافه شده است که از آنها به عنوان مقاصد احتمالی توره در صورت ترک منچسترسیتی یاد می‌شود.

توره در خصوص خبرهایی که پیرامون احتمال پیوستن وی به قهرمان دو فصل اخیر لوشامپیونه مطرح شده است، تصریح کرد: پاری‌سن‌ژرمن به یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا تبدیل شده است و برای من مایه افتخار است که برای این تیم بازی کنم.

گروهی از رسانه‌های انگلیسی ابراز نارضایتی یحیی توره از مسئولان باشگاه و تمجید او از بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را ترفند وی برای نگران کردن سران منچسترسیتی و ترغیب آنها برای افزایش حقوق ستاره ساحل عاجی خود می‌دانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.