لالیگا : بارسا و اتلتیکو به فینال صعود کردند...رئال حذف شد...

اختصاصی بارسای رویایی


امشب از هفته ی سی و هفتم رقابتهای لالیگا هر سه تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی یعنی اتلتیکو ، بارسا و رئال مادرید در سه دیدار همزمان به مصاف حریفانی رفتند که شگفتی ساز شدند.

dreamy-barca.ir

بارسای مارتینو امشب به تساوی 0-0 در خانه ی الچه رضایت داد و رئال کارلتو هم با باختی فاجعه بار مقابل تیم مربی احتمالی فصل بعد کاتالانها یعنی لوییز انریکه با نتیجه ی 2یر0 متحمل شکست تحقیر آمیزی شد.

اما اتلتیکوی دیگو سیمئونه همچنان به رقابت ادامه می دهد...تیم مادریدی با کسب یک امتیاز از سه امتیاز ممکن مقابل مالاگا ، در واقع به فینال لالیگا صعود کرد.

فینالی که به میزبانی بلوگرانا برگزار خواهد شد و اتلتیکو فقط به یک امتیاز از این دیدار برای قهرمانی نیازمند است درحالیکه بارسلونا برای کسب دومین جام متوالی خود در لالیگا به شکست این تیم مادریدی در خانه ی خود چشم دوخته است...

عملکرد ضعیف غولهای اسپانیایی در هفته های اخیر معادلات کسب عنوان قهرمانی را بسیار پیچیده کرده بود ؛ تا اینکه امشب تکلیف یکی از این سه مدعی یعنی رئال مادرید مشخص شد.

رئال آنچلوتی که با نتیجه ای دور از انتظار بایرن گواردیولا را از گردونه ی این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا خارج کرده بود امشب مقابل تیمی متحمل شکست 2بر0 شد که سرمربی آن یعنی لوییز انریکه به احتمال قوی جایگزین تاتا مارتینو خواهد شد و این شاید بزرگترین دستاورد آبی اناریها از هفته ی سی و هفتم لالیگا باشد.

اتلتیکو مادرید و بارسلونا تا پایان هفته ی سی و هفتم به ترتیب با 89 و 86 امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارند و تکلیف قهرمانی فصل جاری ، هفته ی آینده در ورزشگاه نیوکمپ مشخص خواهد شد.

آیا بارسا بعد از 5 ناکامی متوالی موفق به پیروزی مقابل اتلتیکو خواهد شد؟ آنهم در چنین دیداری ؟

آیا بارسا در دیداری که حتی با تقسیم امتیازات بین دو تیم و استفاده از دفاع اتوبوسی توسط اتلتیکو این تیم مادریدی را قهرمان لالیگا خواهد کرد میتواند انتقام چمپیونزلیگ را از سیمئونه بگیرد؟

نظرات خود را به اشتراک بگذارید...


نظرات شما عزیزان:

اف 30 بی
ساعت14:36---22 ارديبهشت 1393
تیتر و متن فوق العاده و درحد 6گانه ی سال2009-10
پاسخ: بزرگوارید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.