راموس: یک روز باید شکست می‌خوردیم/ ربات نیستیم

  گاهی همه چیز به سود شما پیش نمی‌رود و این همان چیزی است که از همان دقیقه اول برای ما اتفاق افتاد. آنها گل زودهنگامی زدند و عقب نشستند. باید به برزیل تبریک بگوییم زیرا نشان دادند که می‌دانند چگونه مقابل اسپانیا بازی کنند.

وی ادامه داد: وقتی شکست می‌خورید شاید نتیجه‌ای متفاوت از آنچه در هنگام پیروزی به دست می‌آید حاصل شود. شاید فکر کنید ما از لحاظ بدنی خسته بودیم اما برزیل هم مسابقات سختی را پشت سر گذاشته بود و آنها بهتر از ما آمادگی خود را به دست آوردند. برزیل فوتبال بهتری را به نمایش گذاشت.

مدافع تیم ملی اسپانیا در خصوص از دست دادن یک ضربه پنالتی در بازی دیشب خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم گاهی کارها آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. اعتماد به نفس داشتم و تا آخرین لحظه منتظر ماندم تا ببینم دروازه‌بان به کدام سمت شیرجه خواهد زد و تلاش کردم توپ را به گوشه دروازه بفرستم. این یکی از اتفاقاتی است که در فوتبال رخ می‌دهد. همیشه نمی‌توانید برنده شوید.

راموس اضافه کرد: فکر نمی‌کنم جو ورزشگاه روی اتفاقاتی که در زمین افتاد تأثیر گذار بوده باشد هرچند یک امتیاز برای آنها بود. شخصا به من انگیزه داد. موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آوردیم و روزی می‌رسد که برنده نخواهید شد. ما ربات نیستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.