سوال روز : هر یک از سه تیم بالای جدول لالیگا در چه صورت قهرمان می شوند؟

بارسا نیوز

در حال حاضر رئال 2 امتیاز با بارسا و 5 امتیاز با اتلتیکو فاصله دارد .ضمن اینکه چهارشنبه نیر باید بازی معوقه خود در مقابل وایادولید را در زمین این تیم برگزار کند.

این بازی باید در هفته 34 لالیگا برگزار می شد اما بدلیل حضور رئال در فینال کوپا دل ری فدراسیون فوتبال اسپانیا این بازی را به تعویق انداخت تا مادریدی ها با استراحت بیشتری به مصاف بایرن در لیگ قهرمانان بروند.

وایادولید همان تیمی است که بارسا را در زمین خودش 1-0 مغلوب کرده بود و از آنجا که برای نجات از سقوط می جنگد به هیچ عنوان بازی ساده ای در انتظار شاگردان آنچلوتی نخواهد بود.

هفته آینده اتلتیکو در زمین خودش به مصاف مالاگا می رود و بارسا نیز در زمین الچه باید مقابل این تیم صف آرایی کند.

اگر فرض را بر این بگیریم که رئال مادرید ، وایادولید را شکست دهد. در آغاز هفته 37 ترتیب جدول بدین ترتیب خواهد بود. اتلتیکو 88 امتیازی در صدر ، رئال 86 امتیازی رده دوم و بارسا با 85 امتیاز جایگاه سوم لالیگا را در اختیار خواهد داشت.

 

حداکثر امتیازی که سه تیم بالای جدول می توانند کسب کنند بدین صورت است : اتلتیکو در صورت پیروزی بر مالاگا و بارسا 94 امتیازی خواهد شد و در این صورت 100 درصد قهرمانی لالیگا را بدست می آورد. در صورتی که در روز آخر حتی یک مساوی هم از بارسا بگیرد بازهم قهرمانی از آن این تیم خواهد بود.به عبارتی اتلتیکو 4 امتیاز تا قهرمانی فاصله دارد.توجه داشته باشید که این تیم از لحاظ بازی رودررو بر مادرید برتری دارد.

بارسا نیوز

رئال مادرید برای قهرمانی باید هر سه بازی آینده را پیروز شود و منتظر باشد تا اتلتیکو در یکی از دو بازی آینده خود شکست بخورد. رئال می تواند حداکثر 92 امتیاز کسب کند.

اما بارسا باید هر دو بازی خود را ببرد که در این صورت 91 امتیازی خواهد شد و به انتظار حداقل یک تساوی از جانب  رئال بنشیند. در این صورت بارسا قهرمان لالیگا خواهد شد. اگر رونالدو در دقایق وقت اضافه بازی رئال - والنسیا گل مساوی رئال را به ثمر نمی رساند بارسا با دو پیروزی در دو بازی باقیمانده اش می توانست قهرمان لالیگا شود.

بارسا نیوز

در هر صورت آنچه مسلم است نتایج این هفته لالیگا بیش از همه به نفع بارسلونا تمام شد. این تیم که با تساوی دیشب تقریبا با قهرمانی لالیگا خداحافظی کرده بود ؛ حال بار دیگر خودش را در کورس می بیند.

یک تساوی یا یک شکست از جانب رئال مادرید و دو پیروزی از جانب بارسا تحت هر شرایطی بارسا را قهرمان لالیگا خواهد کرد .

آیا واقعا چنین اتفاقی می افتد ؟ باید به انتظار هفته های آتی بنشینیم.


نظرات شما عزیزان:

الکسیس پادشاه چیپ زن جناح راست
ساعت23:21---16 ارديبهشت 1393
کل سایتهای دنیا خبر هازاردو گذاشتن بذارید دیگه!!!!!!!

واقعا میاد ینی؟؟؟؟؟؟
پاسخ: خبر پیوستن هازارد به هیچ وجه قطعی نشده و فقط درحد پاسخی غیررسمی بود و ما هم سعی میکنیم اخباری که به شایعه بیشتر از واقعیت نزدیکه رو منتشر نکنیم که هم وقت خودمونو تلف نکنیم و هم بازدیدکنندگان گرامی...


اف 30 بی
ساعت14:03---16 ارديبهشت 1393
سسسسسیییییلللاااااممممم

چند وقتی نبودم حالا که هستم...کور شه کسیکه نتونه ببینه....

دارم هزیون میگم ز خوشحالی قهرمانی مبارک

این لوکس بلاگ خراب شده هم که یه شکلک درست و حسابی واسه ابراز احساساتمون نداره
پاسخ: علیک سلام...خوش برگشتید... قهرمانی حالا مونده...کاش فقط شکلکهای لوکس بلاگ...


lovely messi
ساعت13:59---16 ارديبهشت 1393
کلا مهارت داری تو کل کل با رئالیها سینا خان!
پاسخ: کلا لطف دارید...وظیفه ست...


crrrssseeeveeeennn
ساعت13:40---15 ارديبهشت 1393
تو خواب ببینید لالیگارو جدول گلزنان فراموش نشه
پاسخ: باز ما حداقل تو خواب میبینیم لالیگارو ... شما که فصل قبل تو خوابتون هم قهرمانی لالیگا رو نمیدید... قهرمانی 100 امتیازی بارسا و اختلاف 15 امتیازه با رئال برای ما خاطره س ... باشد تا شما بدان دست پیدا کنید... جدول گلزنان هم بروز میشه...شما خوشحال باش 6 دقیقه داور براتون وقت اضافه گرفته نتونستید 3 امتیازو بگیرید... دقیقه ی 93 پنالدو گل یک امتیازی رو زد که اصلا اون بازی دو دقیقه وقت اضافه هم نداشت چه برسه به 6 دقیقه!!!!!!!


امیرعلی
ساعت13:38---15 ارديبهشت 1393
سلام سایت خیلی زیبایی دارید از سایت منم دیدن کنید راستی من از شما خبر میگیرم لینک هم میذارم

بارسا هم اگه یادتون باشه گفته بودم با 2 امتیاز اختلاف قهرمانه

ایشالا انریکه رئالو شکست بده
پاسخ: شما لطف دارید...فقط برای اخبار اختصاصی لینک درج کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.