انریکه پویول را به عنوان دستیار خود انتخاب خواهد کرد

بنا به ادعای این گزارش، انریکه می خواهد از شناخت پویول نسبت به بازیکنان، موقعیت نمادین او در میان هواداران بارسلونا و شخصیتی که دارد استفاده کند.

گفته می شود رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و مدیر ورزشی تیم، آندونی زوبیزارتا تصمیم گرفته اند که لوئیس انریکه را جانشین تاتا مارتینو کنند و معتقد اند که انریکه برای هدایت بارسا واجد شرایط است.

تابستان گذشته نیز در حالی که تیتو ویلانوا به دلیل عود کردن بیماری خود از هدایت بارسلونا استعفا داد، نام انریکه به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مطرح شد اما او قبل از آن با تیم سلتاویگو قرارداد امضاء کرده بود.

در حالی که هنوز او با تیم سلتا قرارداد دارد، اما به نظر می رسد که او به قول خود وفا کرده است و سلتاویگو اکنون دارای جایگاه مناسبی است و بدین ترتیب شرایط برای جدایی او و انتقال به بارسلونا مهیا می شود.

مارتینو و کادر فنی اش در پایان رقابت های امسال از کار برکنار خواهند شد و انریکه به همراه کادر فنی خود که شامل دروازه بان سابق بارسلونا، خوان کارلوس اونسوئه نیز می شود، جایگزین وی خواهند شد. اما انریکه می خواهد تعدادی از اعضای کادر فنی کنونی باقی بمانند و پویول را به عنوان دستیار خود انتخاب کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.