نیمار: رابطه ام با مسی فوق العاده است

تاریخ : 12 / 2برچسب:مصاحبه ی مسی و نیمار,دوستی عمیق مسی و نیمار,
زمان انتشار :14:54.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

ادعایی که او در مصاحبه با CNN به طور کامل رد کرده است.

وی در این باره گفت: "ما نتوانستیم در تمامی بازی ها در کنار هم بازی کنیم با این وجود به خوبی توانستیم با یکدیگر هماهنگ شویم و رابطه ما بسیار فوق العاده است

برخی از افراد می گویند که ما نمی خواهیم در کنار هم بازی کنیم که از نظر من کاملا در اشتباهند . او یک مرد آرام و یک ستاره فوق العاده است من همیشه او را تحسین کرده ام."

نیمار که در فینال کوپا دل ری نتوانسته بود عملکرد خوبی از خود نمایش دهد و انتقادات زیادی را پس از آن متحمل شده بود معتقد است که می تواند در تابستان پیش رو و در جام جهانی برای تیم ملی کشورش مهره تاثیر گذاری باشد.

وی در این باره گفت: "می خواهم که قهرمان جام جهانی بشوم . تنها مشکل من این است که نتوانستم به بارسلونا کمک کنم ولی امیدوارم به کمک هم تیمی هایم پیروز جام جهانی باشم. پیش از این برای تیم ملی کشورم بازی کرده ام ما یک گروه فوق العاده هستیم و در حال حاضر خود را برای  قهرمانی در جام جهانی آماده می کنیم."

نیمار همچنین در مورد جنجال انتقال او از سانتوس به بارسلونا گفت: "همه چیز درست بود و ما کار اشتباهی انجام نداده بودیم. روشی که سانتوس در مورد ترک من استفاده کرد بسیار غم انگیز بود. نمی توانم از جانب آنها صحبت کنم اما می توانم از جانب خودم و پدرم صحبت کنم و می گویم که راه حل این اتفاق واقعا برای من ناراحت کننده بود."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.