لیونل مسی در تکاپوی کسب افتخار با قهرمانی در جام جهانی بیستم

که تیم ملی آرژانتین را به سوی کسب افتخار قهرمانی جام جهانی راهنمایی کند و آوازه‌ای برای خود در میان تمامی بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال دست و پا کند.

مسی که تاکنون چهار بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال دنیا برگزیده شده است، در سطح باشگاهی نیز افتخارات فراوانی به دست آورده و خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این رشته به جهانیان معرفی کرده است، این در حالی است که برخی معتقدند وی باید برای اینکه به عنوان یک بازیکن بزرگ در نظر گرفته شود، جام جهانی را نیز به کارنامه افتخارات خود بیافزاید.

از سوی دیگر برخی معتقدند که وی همین لحظه هم به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال خود را مطرح کرده است. مسی به طور اجتناب‌ناپذیری با ستاره بزرگ فوتبال دنیا، دیه‌گو مارادونا مقایسه می‌شودو این در حالی است که مارادونا تیم ملی آرژانتین را به تنهایی در جام جهانی 1986 در مکزیک به مقام قهرمانی رساند. به همین دلیل در برزیل وظیفه سنگینی بر دوش مسی است و همه چیز بستگی به این دارد که وی چگونه خود را با این فشار بسیار سنگین تطبیق می دهد.

مسی از فوتبال لذت می‌برد و همین مسئله برخلاف شخصیت خجالتی‌اش، باعث ایجاد اعتماد به نفس در او برای بازی فوتبال می‌شود. برای وی هیچ اهمیتی ندارد که چند میلیون نفر بازی او را تماشا می‌کنند، تنها برای او بازی فوتبال مهم است.

اگرچه در بازی‌های مقدماتی جام جهانی وی موفق شد 10 گل به ثمر برساند و نقش بسیار مهم و به سزایی در رسیدن آرژانتین به مرحله نهایی این رقابت‌ها داشته باشد، اما مسی هنوز برای اینکه به مارادونای دیگری تبدیل شود، یک چیز کم دارد و آن قهرمانی جام جهانی با آلبی سلسته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.