گزارش روز : لوئیس انریکه ؛ محتملترین گزینه برای جانشینی مارتینو

هفته گذشته خبر از کاندیداتوری 4 گزینه برای مربیگری بارسا در فصل آینده به میان آمد. فرانک دی بوئر ، پاکو خیمنز ، والورده و لوئیس انریکه مارتینز.

اما آخرین اخبار دریافتی از باشگاه حاکی از آن است که در حال حاضر والورده و لویئس انریکه مارتینز دو گزینه نهایی مدیران بارسا برای جانشینی تاتا محسوب می شوند.

بر اساس همین اخبار دریافتی ، لوئیس انریکه سرمربی حال حاضر سلتا ویگو از شانس بیشتری برای تصدی این پست برخوردار است.

این مربی آستوریایی که در ابتدای فصل جاری و قبل از ورود تاتا به عنوان اصلی ترین گزینه برای جانشینی تیتو ویلانوای فقید به حساب می آمد ؛ در حال به پایان رساندن یک فصل خوب و راضی کننده با سلتا است.و به احتمال زیاد به عنوان رهبر پروژه بازسازی کلی بارسا معین خواهد شد.

 

" والورده " سرمربی حال حاضر بیلبائو به عنوان شانس دوم تصدی این پست که گزینه محبوب مدیر ورزشی بارسا یعنی " زوبی زارتا " محسوب می شود ، در آخرین نشست خبری خود اعلام کرد که قصد دارد تا انتهای قرارداد خود با تیم باسکی در این تیم باقی بماند و در این تیم احساس راحتی می کند.

 

مشخص است که برای والورده که تیمش در آستانه راهیابی به لیگ قهرمانان در فصل آینده است ؛ بسیار مهم است که نتیجه زحماتش را در فصل آینده برداشت کند و به همین خاطر از شانس چندانی برای هدایت بارسا در حال حاضر برخوردار نیست.

از طرف دیگر ، لوئیس انریکه نیز دو سال دیگر از قراردادش با سلتا باقی مانده ، ولی بندی از همین قرارداد به این اشاره می کند که با پرداخت 3 میلیون یورو ، وی می تواند به باشگاه دیگری منتقل شود.

همین مساله شانس انریکه را برای بازگشت به بارسلونا ، این بار بعنوان مربی افزایش می دهد.

از بسیاری جهات لوئیس انریکه گزینه ای مناسب و با شخصیت برای بارسا محسوب می شود. سابقه طولانی او در بارسا بعنوان بازیکن و شناخت عمیقی که او از فلسفه بارسلونا دارد به او کمک خواهد کرد تا آغازگر پروژه بازسازی بارسا باشد و این تیم را به جایگاه واقعی خود برگرداند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.