تاتا مارتینو: تعویض‌هایم اشتباه بود؛ شکست دردناکی بود

تاریخ : 4 / 12برچسب:,
زمان انتشار :14:37.....نویسنده ی مطلب :
جراردو تاتا مارتینو پس از شکست سه بر یک شاگردانش مقابل رئال سوسیداد در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لالیگا اعلام کرد که اشتباهات زیادی در این بازی انجام داده است. وی اظهار داشت: شکست دردناکی بود. سوسیداد عالی بازی کرد و من بازی را اشتباه خواندم. فکر می‌کردم عملکرد ما باید شبیه بازی مقابل همین تیم در کوپا‌دل‌ری باشد. درباره اخراجم حرفی ندارم که بگویم. داور تصمیمش را گرفت. هیچ صحبتی با بازیکنان سوسیداد یا مربی این تیم نداشتم.
 
وی ادامه داد: همه بازیکنان فکر می‌کنند که باید در بازی‌هایی مثل این به میدان بروند. من الکسیس و فابرگاس را بیرون گذاشتم که به این معنی بود که چهار مهاجم و سه هافبک داریم. فکر می‌کردم که زمان خوبی برای فرستادن ژاوی به درون زمین نیست. وقتی نتیجه سه بر یک شد؛ به این نتیجه رسیدیم که نیازی نیست برای 20 تا 25 دقیقه پایانی مسابقه این کار را انجام دهیم.
 
سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: در تعویض بازیکنان تأخیر کردیم زیرا معتقد بودیم که گل تساوی لیونل مسی ما را به بازی برگردانده است و می‌خواستیم ببینیم نیمه دوم چطور پیش می‌رود. خیلی زود دو گل خوردیم. شاید تصمیم من برای تعویض نکردن درست نبود و اشتباه کردیم که فکر کردیم با تساوی یک بر یک به بازی برگشته‌ایم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.