مارتینو از بازی مسی تقدیر کرد

تاریخ : 7 / 11برچسب:تمجید تاتا از مسی,تقدیر مارتینو از مسی,تاتا و لئو,آرژانتینی,
زمان انتشار :13:16.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

مسی قادر است طوری مسیر حرکت توپ را تشخیص دهد که هیچکس دیگر نمی‌تواند در داخل زمین، آن خط پاس را ببیند. مسی ابتدا در دقیقه 55 با ارسال یک پاس گل برای پدرو به وی فرصت گلزنی داد و پنج دقیقه بعد با سرگرم کردن مدافعان حریف در اطراف خود،‌کاری کرد که پدرو آزادانه سانتر کند و آلکسیس توپ را وارد دروازه حریف کند.

مارتینو گفت: مسی توجه مدافعان حریف را به خود مشغول می‌کند و پاس‌هایی را می‌بیند که ما فقط وقتی می‌توانیم آنها را ببینم که بازی را از تلویزیون تماشا کنیم یا روی سکوهای ورزشگاه باشیم.

وی گفت: اینها پاس‌هایی هستند که در زمین فوتبال دیده نمی‌شوند.

هر چند مسی از اواخر سپتامبر گذشته تاکنون گلی وارد دروازه حریفان نکرده و همچنان در رقابت‌های لالیگا هشت گله باقی مانده، مارتینو از نقش وی به عنوان پاسور تیم اظهار خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مارتینو افزود: تا زمانی که مسی از ایفای این نقش راضی باشد، اهمیتی چندانی ندارد که گلزنی نکند.

وی گفت: مسی هر کاری دلش بخواهد،‌می‌تواند در زمین بازی انجام دهد. اگر قرار باشد پاس گل بدهد،‌این کار را می‌کند، اگر بخواهد گلزنی کند، این کار را نیز می‌کند و اگر بخواهد به تیم حریف فشار بیاورد، بدون توپ این کار را انجام می‌دهد. او بازیکنی است که می‌تواند در هر زمینه‌ای موفق باشد.


نظرات شما عزیزان:

پریوش
ساعت19:42---7 بهمن 1392
100در100

erfan
ساعت13:23---7 بهمن 1392
سلام عزیزم وبه نامبر وانی داریاگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بوس
پاسخ: سلام.خیر.ممنون!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.