شکست سنگین لوانته با هت تریک کریستین تیو!

در همان ابتدای بازی بود که شوت پدرو به تیر دروازه لوانته برخورد کرد. اما لوانته که یکشنبه در لیگ توانسته بود مردان جراردو مارتینو را یک بر یک متوقف کند این‌جا هم گل اول مسابقه را زد. زوج دفاعی کارلس پویول و مارک بارترا اشتباهات فراوانی داشت و روی یک ضربه ایستگاهی بود که پویول با ضربه سر توپ را در نزدیکی نقطه پنالتی به نبیل الزهر تقدیم کرد. ضربه اول الزهر را خوسه پینتو عالی دفع کرد اما خود او در برگشت توپ را گل کرد.

بارترا در نیمه اول به دلیل هند عمد اخطار گرفت، اما داور شاید می‌توانست به دلیل فرصت خوب لوانته با سخت‌گیری بیشتر از کارتی به رنگ دیگر استفاده کند.

بارسا در ادامه نیمه اول نتوانست دفاع سرسختانه لوانته را باز کند، اما در دقیقه 53 بود که اشتباه بزرگ مدافعان لوانته بازی را مساوی کرد. تئیو روی پاس مسی از تله آفساید گریخت و ضربه‌اش را خیمنس دفع کرد، اما وینترا تلاش کرد توپ را دفع کند و توپ با برخورد به خوان‌فران به درون دروازه رفت.

در دقیقه 60 همین حرکت تکرار شد و باز هم تئیو از تله آفساید فرار کرد و پاس فوق‌العاده مسی را گرفت و این بار خودش گل زد.

تئیو در دقیقه 81 با حرکتی کاملا مشابه باز هم با پاس مسی با خیمنس تک به تک شد و این بار با ضربه‌ای سرضرب و زیبا دروازه حریف را گشود. تئیو دقایقی بعد شوتی زیبا زد که دروازه‌بان حریف آن را دفع کرد.

مسی در دقیقه 86 باز هم توپ را از روی مدافعان لوانته عبور داد و تئیو با کنترل توپ و ضربه‌ای خوب هت‌تریک خود را کامل کرد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد تئیو جایگاه ویژه‌ای در محاسبات تاتا مارتینو خواهد داشت. او امشب فوق‌العاده بود.


نظرات شما عزیزان:

پریوش
ساعت14:44---3 بهمن 1392
بهتر از این نمی شه.........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.