ژاوی: مطمئن نیستم در بارسا از فوتبال خداحافظی کنم

تاریخ : 18 / 10برچسب:,
زمان انتشار :14:44.....نویسنده ی مطلب :

ژاوی هرناندز چند روز پیش از تولد 34 سالگی‌اش تأیید کرد که دوست دارد در زمانی که در بارسلونا بازی می‌ کند، کفش‌هایش را بیاویزد اما نمی‌داند که آیا این احتمال وجود دارد یا خیر. وی اظهار داشت: آسان نیست که کارت را در این تیم به پایان برسانی. مطمئن نیستم که با بارسلونا از فوتبال خداحافظی کنم. دوست دارم این طور باشد اما نمی‌دانم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

ژاوی هرناندز که تا سال 2016 با کاتالان‌ها قرارداد دارد، ادامه داد: نسبت به دو فصل گذشته احساس بهتری دارم. نمی‌خواهم حتی یک بازی را از دست بدهم و برای این دعا می‌کنم. اکنون می‌بینم که باید کمی بهتر عمل کنم. در اسپانیا گرایشی وجود دارد که وقتی بازیکنی از 30 سال عبور می‌کند، زیاد درباره‌اش حرف می‌زنند. در حال حاضر احساس می‌کنم در بهترین شرایطم هستم، از لحاظ بدنی بهترم؛ درس‌های زیادی آموخته‌ام و بالغ‌تر شده‌ام.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: تقریبا از اینکه توپی را از دست بدهم بیشتر عصبانی می‌شوم تا زمانی که توپی گل نشود. به خاطر فلسفه فوتبالی بارسلونا در پایان روز از اینکه برای بارسا بازی می‌کنم، خوشحال می‌شوم. شاید اگر برای باشگاه دیگری بازی می‌کردم، خوشحال بودم اما بارسلونا همیشه انتخاب اول من بود.


نظرات شما عزیزان:

پریوش
ساعت21:06---19 دی 1392
چراااااااااااا آخخخخخخخخخخخخخخه....
پاسخ: فکر میکنم اینا فقط حرفه! مثل اینیستا که تا لحظه ی تحویل سال نوی میلادی واقعیت ماندن در بارسارو نگفت و تمام هواداران رو با تمدید قراردادش غافلگیر کرد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.