گزارش روز: بازگشت پادشاه فوتبال به میادین

تاریخ : 13 / 10برچسب:مسی بازگشت,عکس مسی در تمرینات,بارسا,
زمان انتشار :1:0.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

آخرین باری که لئو برای بارسا بازی کرده بود روز ۱۰ نوامبر و درخانه بتیس بود و بعد از آن روز مسی با مصدومیت دست وپنجه نرم می کند. از آن روز تاحالا ۵۲ روز گذشته و مسی بعد از مصدومیتش ۲۰ روز در بارسلونا بود و ۳۰ نوامبر عازم آرژانتین شد تا فاز بعدی درمانی اش را در آنجا سپری کرده و از بند مصدومیت از ناحیه عضله دوسرران پای چپ رها شود.

حالا مارتینو عصر امروز انتظار مسی را می کشد تا او در جلسه تمرینی بارسا حضور یابد.قرار براین بود که او صبح امروز برسر جلسه تمرینی حاضر شود ولی به خاطر ترانزیت موجود میان پرواز مسی از آرژآنتین تا اسپانیا، او شانس حضور در جلسه تمرینی صبح را از دست داد و قرار است تا درجلسه تمرینی عصر که ساعت ۱۹ برگزار می شود و پشت درهای بسته خواهد بود حضور یابد تا سرمربیان و اعضای کادر فنی بارسا از میزان آمادگی او مطلع شوند. لئو همراه با سایر بازیکنان آمریکای جنوبی بارسا و پدر و والدس تا روز ۲ ژانویه استراحت داشتند و سایر بازیکنان بارسا از روزهای ۳۰ و۳۱ دسامبر تمریناتشان را آغاز کردند.

البته تا پیش از این هم اعلام نشده بود که زمان بازگشت مسی به میادین ورزشی درجلسه تمرینی صبح ۲ ژانویه است یا تمرینات عصرگاهی.

لئو حالا به روزهای اوج بازگشته و به رقابت نیاز دارد تا به اوج بازگردد. برنامه او درروزهای بعدی مشخص است و قرار براین است تا او خودش را آماده کند تا در روز ۱۱ ژانویه و در مصاف با اتلتیکومادرید که در ورزشگاه بیسنته کالدرون برگزار می شود دراوج باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.