فابرگاس: مسی مانند یک گاو خشمگین به میادین برمی گردد

ستاره آرژانتینی در پیروزی 4-1 بارسا مقابل بتیس از ناحیه همسترینگ آسیب دید و بیش 50 روز است که دور از میادین به سر می برد.

باشگاه بارسلونا تایید کرد که مسی امروز به تمرینات آبی و اناری ها بازخواهد گشت و فابرگاس انتظار دارد که هم تیمی اش خیلی زود به اوج آمادگی برسد.

او به مارکا گفت:" او مطمئنا از نظر فیزیکی نیاز به استراحت داشت زیرا قبلا هم از این ناحیه دچار آسیب دیدگی شده بود و چاره دیگری جز مدتی کنار بودن از رقابت ها نداشت.

او چهار-پنج مصدومیت ماهیچه ای پیاپی داشت و چند بار برای اینکه بتواند به میادین برگردد، از داروهای تقویتی استفاده کرده بود. او باید مدتی کنار می ماند اما حالا مانند یک گاو خشمگین به میادین برمی گردد."

در غیاب مسی، فشار زیادی در خط حمله بارسا روی نیمار بود اما فابرگاس معتقد است ستاره جوان برزیلی به خوبی توانایی هایش را نشان داد.

" در حال حاضر بار گلزنی های تیم روی دوش نیمار است و این اندکی اعتماد به نفس، ثبات و هماهنگی او با سایر بازیکنان در محوطه جریمه را بیشتر کرد.  

ضمن اینکه در این مدت اهمیت او برای تیم افزایش پیدا کرد. او فقط 21 سال دارد و می تواند بازی به بازی پیشرفت کند. اعتماد به نفس بیشتر می تواند او را به بازیکن بهترین تبدیل کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.