رو شدن یک مدرک: پولهای بازی دوستانه مسی به یونسیف داده شده

ستاره آرژانتینی یادآوری کرد که این پول را به بنیاد مسی سپرده ونمی داند که بنیادش این پول را در چه زمینه و به چه ترتیبی خرج کرده است. این صحبتها در شرایطی مطرح شد که پدر مسی حالا با اتهام پولشویی از طریق بازی دوستانه مسی درکلمبیا و مواد مخدر روبرو شده است.

حالا روزنامه ال موندو دپورتیوو، به مدرکی دست یافته که نشان می دهد که بنیاد مسی وجه عاید از برگزاری بازی دوستانه بوگوتا در تابستان سال ۲۰۱۲ را در سه چک که ارزش هرچک ۱۰۰ هزار دلار بوده به یونسیف سپرده تا این پول را صرف برطرف کردن مشکلات فقر وبیماری کودکان درسرتاسر دنیا نمایند.

این مدرک درحالی ارائه شده که روز گذشته روزنامه سیاسی ال موندو در گزارشی یادآوری کرده بود که یونیسف پولی از بنیاد مسی دریافت نکرده است. اما این رسید که توسط یونیسف صادرشده نشان می دهد که مسئولان این ارگان سه چک ۱۰۰ هزار دلاری را از بنیاد مسی دریافت کرده اند که مربوط به بازیهای دوستانه یاران مسی در پرو( شهر لیما) و کلمبیا (در دو شهر مدلین و بوگوتا) بوده است . درعین حال یادآوری شده که مسی وجه عاید از برگزاری بازی دوستانه در شیکاگو را برای کمک به کودکان سوریه ای که در اردوگاهی در اردن زندگی می کنند اختصاص داده.

تمام این مدارک حکایت از آن دارند که مسی پولی درازای این بازیهای دوستانه دریافت نکرده واین پولها به حساب بنیاد او واریز شده و این بنیاد این پولها را در اختیار یونیسف قرارداده

طبق اطلاعاتی که خبرنگار روزنامه ال موندو دپورتیوو به دست آورده، بنیاد مسی با شرکتی به نام ایماخن دپورتیووا قرار داد دارد که این شرکت سازماندهی بازیهای دوستانه مسی را عهده دار است. این شرکت بزرگ با شرکت های کوچکتر محلی قرارداد می بندد تا درسازماندهی این بازیها از آنها کمک بگیرند و بنا براین گزارش، برخی از میهمانان دعوت شده برای حضور دراین بازی های دوستانه ممکن است پولی دریافت کرده باشند.البته به گفته مسی او ودوستان بارسایی اش پولی را نگرفته اند

منابع نزدیک به خانواده مسی اعلام کرده اند که لئو این موضوع را به پلیس هم اعلام کرده.

از سوی دیگر یونیسف آرژآنتین هم دیروز در حال آماده کردن تکذیبیه ای درمقابل اطلاعات منتظره در روزنامه «ال موندوی قرن ۲۱ » بود که طی آن یادآوری شده بود که یونیسف پولی رابه خاطر این بازیها دریافت نکرده؛ اما سران یونیسف آرژآنتین با تکذیب این خبر، مدارکی را نیز دراین باره بازتاب داده اند که دراینجا برای شما منتشر می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.