مارتینو: حیف که لیگ تعطیل می‌شود/ داشتیم خوب پیش می‌رفتیم

حریفمان دقیقا می‌دانست چگونه منتظر بماند و سپس با استفاده از فضاهای خالی حمله کند. آنها همچنین می‌دانستند چگونه ما را تحت فشار بگذارند.

ویارئال واقعا عالی بازی کرد. این پیروزی تیم را تقویت کرد. فکر نمی‌کنم این مسئله جایگاه من را در تیم تقویت یا تضعیف کند. پیروزی‌های این چنینی باعث اعتماد به نفس در بازیکنان می‌شود. حیف شد که مسابقات به تعطیلی می‌خورد زیرا داریم عالی بازی می‌کنیم. نمی‌خواستم قبل از این بازی این حرف را بزنم اما پس از سه دیدار عالی می‌توانستیم با خوشحالی کریسمس را به تعویق بیندازیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم باید با سانگ بازی را شروع کنم نه ژاوی. آنها با پنج هافبک بازی کردند و این همه‌چیز را تغییر داد. این بازی ما را وادار کرد که توپ ها را از پشت ارسال کنیم. وقتی بازی به تساوی کشیده شد، تصمیم گرفتم برخی چیزها را تغییر دهم و وقتی جلو افتادیم همه‌چیز را ثابت نگه داشتم. سانگ بازی خوبی به نمایش گذاشت.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: نمی‌توانم هر روز درباره بوسکتس حرف بزنم زیرا نیازی به این کار نیست. شما خبرنگاران باید درباره این حرف بزنید که او چه قدر خوب کار کرده است. همه حرف‌ها گفته شده. بارترا عالی بازی می‌کرد و می‌خواستم به او نشان دهم که برای تیم اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: ما مسی که بهترین بازیکن‌مان است و والدس که یکی از پنج بازیکن برتر تیم است را از دست داده بودیم و حالا هم نیمار را به دلیل محرومیت از دست دادیم اما باید در بازی مقابل ختافه به پیروزی برسیم.

مارتینو گفت: همه دلشان برای مسی تنگ شده است و حریفان خوشحال هستند که مسی بازی نمی‌کند. همیشه دلمان برای او تنگ می‌شود، چه ببازیم و چه پیروز شویم. غیبت بهترین بازیکن دنیا همیشه محسوس است. با حضور او می‌توانستیم حتی بهتر از این بازی کنیم.

وی تأکید کرد: از این پیروزی خوشحالم زیرا با توجه به توانایی حریف عالی بازی کردیم نه به این دلیل که مادرید به تساوی رسید. خوشحالم زیرا می‌دانیم چگونه باید بر مشکلات یک مسابقه غلبه کنیم. این همیشه باعث اتفاقات خوب می‌شود.

سرمربی آرژانتینی افزود: الکسیس گل نزد اما به نیمار کمک کرد؛ فابرگاس هم همین طور. پدرو هم که هفت دقیقه بازی کرد در این پیروزی تأثیر گذار بود. از گفتن اینکه بچه‌ها عالی بازی می‌کنند، خسته شده‌ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.