راسل: لئو بهترین بازیکن تاریخ و لایق توپ طلا است/ژانویه خریدی نداریم

این داستان زیبایی از بارسلونا است. شخصی‌ یک کار خوب را آغاز کرده و حالا ما داریم جوایز آن را دریافت می‌‌کنیم." شروع:

از بچگی‌ عاشق توپ بودم. دوران یوهان کرایف بود که وی یکی‌ از اسطوره‌های زندگی‌‌ام بود. ۱۰ ساله بودم و به عنوان یک پسر که عاشق فوتبال بود، خیلی‌ هیجان داشتم. وقتی‌ که به هم کلاسی‌‌هایم در مورد حضورم در بارسلونا گفتم، آنها بسیار هیجان زده شدند. تکه‌های شکلات جایزه‌ای بود که من در قبال کارم دریافت می‌‌کردم اما من حتی اگر آنها نبودند هم حاضر بودم به شکل مجانی‌ بازی کنم.

سیستم جوان گرایی:

ما بسیار به آن افتخار می‌‌کنیم. اگر به این فصل دقّت کنیم، چیزی تاریخی‌ به وجود آمده است. ۱۷ تا از ۲۵ بازیکن ما از خود آکادمی هستند. این چیزی است که ما را خوشحال و مغرور می‌‌سازد. سرمایه گذاری روی بازیکنان خودی و پیشرفت آنها. این دقیقا چیزی است که اعضا باشگاه می‌‌خواهند.

آینده رقابت ها:

به نظر من، یک سناریو خوب می‌‌تواند کاهش تیم به ۱۶ تیم در لیگ و همچنین کاهش تیم‌ها در چمپیونزلیگ باشد. این به باشگاه‌ها کمک می‌‌کند که حتی در آخر هفته هم بتوانند چمپیونزلیگ برگزار کنند. فکر می‌‌کنم آینده یعنی‌ افزایش رقابت در لیگ‌های داخلی‌ و برای انجام این کار باید از تعداد تیم‌ها در لیگ‌های داخلی‌ کم کنیم. این رویای من است. و همچنین ایده من اما کمی رسیدن به آن پیچیده است.

گواردیولا:

باید از وی سوال کنید که چرا از بارسلونا رفت. وی با فاصله، بهترین مربی‌ بود که در بارسلونا فعالیت کرده است. برای من بهتر کردن باشگاه با توجه به آنچه وی انجام داد دشوار است. در‌های بارسلونا همواره روی وی باز است.

ویلانووا:

عضوی از کادر فنی بود. اینکه وی به عنوان مربی‌ انتخاب شد یک قضیه بسیار طبیعی و منطقی‌ بود. شاید برای بقیه تعجب آور باشد اما من باز هم این کار را انجام خواهم داد.

تاتا مارتینو:

همه چیز خوب پیش می‌‌رود. همه یک هدف دارند که همانا بردن است. چیزی که من از وی خواستم آسان نبود و همچنین ایده تشکیل چنین شرایطی هم در چنین ارگانی آسان نبود اما وی بسیار شجاع بود و می‌‌دانست که بازی‌های زیادی دارد. 

چمپیونزلیگ پارسال:

نمی‌ توانید هر سال پیروز شوید. هدف همه بردن است. بایرن سه‌ گل زده که نباید زده می‌‌شد. بدون بهترین بازیکن خود یعنی‌ مسی بازی کردیم و برای بازیکنان آسان نبود زیرا تیتو تازه از نیویورک آمده بود. اتفاقی‌ که برای تیتو افتاده بود همه را تحت تاثیر قرار داده بود. با این حال، ما با به دست آوردن ۱۰۰ امتیاز در لیگ تاریخ سازی کردیم.

مسی:

قلب گروه ما است و بهترین بازیکن تاریخ. پس طبیعتا بهترین بازیکن باشگاه ما هم است.

اهداف این فصل:

در تمام تمرینات یک هدف داریم. بردن. تا اینجا سوپر کاپ را بردیم و در سه‌ تورنمنت حضور داریم و می‌‌خواهیم که همه را ببریم.

تمدید قرارداد مسی و اینیستا:

تا اینجا می‌‌دانم که فصل آینده اینجا خواهند بود. مشکل شایعه چند روزنامه بوده است. مهم‌ترین چیز، خواسته باشگاه و بازیکن است.

توپ طلا:

اگر به عملکرد فصل گذشته رای داده شود، قطعا مسی بهترین بوده است. وی چهار توپ طلا قبلی‌ را برده اما وقتی‌ مردم یک چهره را دائم می‌‌بیند، می‌‌خواهند تغییر کنند. با این حال هنوز هم اعتقاد دارم که باید به مسی برسد.

رئال مادرید:

در مورد تیم، مربی‌ خود و بازیکنان خود صحبت می‌‌کنم. در مورد تیم دیگری صحبت نمی‌‌کنم زیرا به دور از احترام است. رقابت ما تاریخی‌ است و ال‌ کلاسیکو یک رقابت بزرگ برای همه است.

خرید مدافع:

قبول ندارم که دفاع ضعیفی داریم. ما استایل تهاجمی برای بازی داریم که کار را برای دفاع مشکل می‌‌سازد. اگر به مدافعان خود نگاه کنیم، می‌‌گویم که بهترین‌ها را داریم که در هر پست حضور دارند. هیچ کدام از آنها را عوض نمی‌‌کنم. فکر نمی‌‌کنم که ما بازیکنی را در ژانویه بخریم. اگر کادر فنی از من بخواهد، آن را لحاظ خواهم کرد.

لیگ یک طرفه:

ما در میانه‌های فصل هستیم و سه‌ تیم برای قهرمانی با قدرت رقابت می‌‌کنند. تیم‌های دیگری نیز هستند و این حال درست است که تنها دو یا سه‌ تیم شانس بردن دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.