تاریخ : 22 / 9برچسب:,
زمان انتشار :11:53.....نویسنده ی مطلب :

مسی این روزها در آرژانتین روند بهبودش را دنبال می کند و حالا مربی بدنساز بارسلونا از فرودگاه ال پرات این شهر به سمت بوئنوس آیرس پرواز کرده و بلافاصله مسافر شهر روساریو خواهد شد تا با مسی دیدار کند.

دستیار جراردو مارتینو در دومین فاز مراحل بازیابی مسی درآرژآنتین شرکت خواهد کرد. مسی اخیرا از ناحیه عضله دو سرران پای چپش مصدوم شده وحالا پائولو روسو در کنارلوئیس گارسیا، پزشک مورداعتماد تیم ملی آرژانتین که از روزهای ابتدایی مصدومیت مسی در بارسلونا او را همراهی می کرد به فعالیت مشغول خواهد شد

آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا هم به زودی عازم آرژانتین خواهد شد تا از نزدیک روند بهبود مسی را دنبال کند. او سه شنبه آینده همراه با دکتر ریکارد پرونا، پزشک باشگاه بارسلونا و په په کاستا یکی از اعضای کادر فنی بارسلونا عازم ارژانتین خواهد شد.

مسی در روز 10 نوامبر در سویا مصدوم شد و از روز 29 نوامبر پروسه بازیابی اش را در آرژآنتین دنبال می کندد. او روز دوشنبه درمراسم قرعه کشی دور یک هشتم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درنیون حضور خواهد یافت و روز بعد از آن به آمریکای جنوبی و آرژانتین سفر خواهد کرد و تا 21 دسامبر در آرژآنتین خواهد بود و بعد از آن به مادرید بازخواهد گشت تا یک روز بعد از این بازگشت به تماشای بازی ختافه- بارسلونا بنشیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.