کوپا دل ری؛ کارتاگنا 1 - 4 بارسلونا؛ پیروزی آسان با درخشش پدرو و فابرگاس

ترکیب کارتاگنا: لیمونس ،ریائو، ماریانو، آستریس، آنتونیتو، مارکوس، کارلوس دیوید، زوردو (دنی رویز)، دی لرما (منودو)، فه ده، فرناندو اورتگا (مخیاس)

در دقیقه 16، فرناندو رودریگز اورتگا با پاسی که از میانه میدان دریافت کرد، از میان مدافعان جلو کشیده بارسا فرار کرد تا با ضربه ای زمینی از سمت چپ محوطه، دروازه پینتو را باز کند.

در دقیقه 36 بارسا کار را به تساوی کشاند؛ روی پاس در عمق فابرگاس، پدرو از سمت چپ وارد محوطه کارتاگنا شد و با ضربه بغل پا حساب کار را 1 - 1 کرد.

2 دقیقه مانده به پایان نیمه اول بارسا به گل دوم هم رسید تا برنده راهی رختکن شود؛ ارسال آدریانو از سمت راست با شوت سر ضرب و تماشایی فابرگاس به زیر طاق دروازه رفت!

نیمه دوم؛

در دقیقه 76 پدرو با به ثمر رساندن دومین گل خود، اختلاف را نیز افزایش داد؛ حرکت آلبا و پاس عالی او از میان مدافعان، پدرو را در شرایط تک به تک قرار داد تا او با جا گذاشتن دروازه بان، نتیجه را 3 - 1 کند.

در دقیقه 90 هم دونگو، جوان کامرونی و تازه وارد آبی اناری ها، موفق به گلزنی شد؛ او توپی که به تیر عمودی دروازه برخورد کرده بود را در برگشت به گل تبدیل کرد.

در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان مارتینو بدون هیچ استرسی در دیدار برگشت پذیرای این تیم دسته سومی باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.