زانتی: مسی توپ طلا را خواهد برد؛ اوهمچنان بهترین است

شایسته کسب توپ طلاست و البته در عین حال به تمجید از علمرکد کنونی کریستیانو رونالدو پرداخته زانتی در گفتگو با روزنامه اکیپ گفت:« راستش را بخواهید، هر سه نامزد کنونی شایسته کسب توپ طلا هستند: : مسی، کریستیانو و ریبری ولی اگر قرار باشد یکی را انتخاب کن، انتخابم مسی است. هرچند که کریستیانو رونالدو این روزها کارهای فوق العاده ای انجام می دهد و بازیکن بزرگی است ولی مسی همچنان بهترین بازیکن تاریخ است. او در آینده توپ طلاهای بیشتری را کسب خواهد کرد.»

زانتی 40 ساله در ادامه به این نکته اشاره کرد که مسی یکی از دو بازیکن برتری است که با آنها هم تیمی بوده و دومین بازیکن مدنظر او کسی نبود به جز رونالدوی برزیلی که در سالهای 1997 تا 2001 در اینتر توپ می زد:« رونالدو در بهترین روزهای فوتبالی اش برای اینتر بازی می کرد. البته مسی و رونالدو واقعا با هم متفاوتند. رونالدو قادرتر از مسی بود و مهاجمی غیرقابل پیش بینی بود. سی وقتی توپ را در مقابل پاهایش می بیند، می تواند کارهایی باورنکردنی انجام دهد.»

زانتی درادامه یادآوری کرده که یکی از سخت ترین بازیکنان برای مهار نیز کاکای برزیلی است:« وقتی توپ جلوی پای کاکا باشد، او می تواند ژستی سرنوشت ساز گرفته و در هر لحظه تو را سورپرایز کند. وقتی درمقابل او به دفاع می پردازی، هیچ الگویی پیش رو نداری.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.