تبلیغ جدید مسی و کوبی برایانت برای Turkish Airlines +دانلود

تاریخ : 14 / 9برچسب:مسی و کوبی برایانت,بسکتبالیست,تبلیغ مسی,
زمان انتشار :20:44.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

هر دوی آنها در بخش دوم کمپین تبلیغاتی این شرکت هوایی ترکیه ای، در  زیباترین مناطق دنیا از جمله دیوار چین، جزایر مالدیو، کوه کلیمانجارو، میدان سرخ مسکو، شهر بانکوک و میدان سلطان احمد استانبول با هم عکس هایی را به یادگار گرفته اند.

کوبی برایانت بسکتبالیست سرشناس لیگ ان.بی.ای در مراسم معارفه رسمی این تبلیغ که در لس آنجلس برگزار می شد در مورد مسی گفت:« مسی پسر فوق العاده ای است. در زمان ضبط این تبلیغ به ما کلی خوش گذشت. سعی کردیم راحت باشیم و به این فکر نمی کردیم که دوربینی درکار است.» برایانت که یکی از طرفداران پروپاقرص بارسلونا و لیونل مسی است بدون هیچ تردیدی در مورد مسی گفت:« او بهترین فوتبالیست دنیاست.» چند ماه پیش نیز او با ابداع هشت تگ جدیدی در توئیتر تحت عنوان #nodigasmas  (بیشتر از این حرف نزن)، بعد از یک هت تریک مسی این را به او اهدا کرده بود و مسی هم با تشکر از او ، او را«برادر» نامیده بود.

ارتباط خوب لیونل مسی و برایانت در اولین تبلیغی که با حضور هردویشان برای «ترکیش ایرلاینز» ضبط شد ایجاد گردید و این ویدئو، پربیننده ترین ویدئوی تاریخ یوتیوب لقب گرفت و حالا سران این کمپانی ترکیه ای منتظر هستند که ویدئوی تبلیغاتی دوم بیش از 105 میلیون بیننده داشته باشد. مسی در مراسم معارفه این ویدئو که در آرژآنتین برگزار شد حضور نداشت؛ چرا که درگیر انجام جلسات تمرینی اش بود ولی کوبی دراین مراسم حضور یافت.

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.