احتمال جدايي ستاره جوان كاتالان ها

تاریخ : 13 / 9برچسب:پدرو رودریگز,تیم انگلیسی,کریستین تیو,مونتویا,
زمان انتشار :14:40.....نویسنده ی مطلب :تارا

او اخیرا پیشنهاداتی از چند تیم انگلیسی دریافت کرده و با توجه به نیمکت نشینی دربارسلونا و تمایلش برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل ممکن است در بازار زمستانی از تیم کاتالان جدا شود."

اما کار وقتی سخت می شود که  سران بارسا او را ارزان از دست نمی دهند.گویا پدرو به دوستان و نزدیکانش  گفته که پیشنهاداتی از انگلیس داشته وباوجودی که همواره مورد لطف تمام سران  بارسا بوده اما به آینده اش نیز فکر می کند.

 آتش پشت آتش.این روزها  بارسلونا در شرایطی که همچنان صدرنشین لالیگاست اما با باخت مقابل اتلتیک،  رقبا را به خود نزدیک تر می بیند و با وجود قطعی کردن صعودش به مرحله یک  هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، با تقبل شکست مقابل آژاکس انتقادات زیادی  را شنیده و در شرایط بحران گیر افتاده. شاید این بحران چنندان جدی نباشد  اما به نظر می رسد که این تیم درروزهای نامطلوبی گرفتار شده است.

در شرایطی که کریستین تئیو و  مونتویا هم در مراسم تبلیغاتی روز دوشنبه ادامه حضورشان در بارسا را زیر  سوال بردند، پدرو رودریگز مهاجم جوان بارسا هم بدش نمی آید تا از این تیم  جدا شود. پدروی 26 ساله که بازیکن ملی پوش اسپانیا نیز هست به دوستان  نزدیکش گفته که از سوی چند باشگاه انگلیسی قلقلک داده شده و ممکن است  دربازار نقل و انتقالات زمستانی بارسا را ترک کند. دلیلی که ممکن است منجر  به جدایی او از بارسا شود، قطعی کردن حضورش در جام جهانی 2014 خواهد بود.

البته پدرو در طول ماه های  اخیر بارها گفته که در بارسلونا شرایط خوبی دارد و از سران باشگاه کاتالان  متشکر است که به او فرصت درخشش در فوتبال الیت دنیا را داده اند ولی معتقد  است که دوره حضورش در بارسا به سر آمده و جدایی اش از این تیم به نفع همه  خواهد بود.

البته این اتفاق دراین  شرایط کار سختی است؛ چرا که پدرو تا سال 2016 با بارسا قرارداد دارد و مبلغ  ذکر شده در بندجدایی زودهنگام او150 میلیون یورو است. سران بارسا هم حاضر  نخواهند بود تا به آسانی و ارزانی او را در بازار زمستانی از دست بدهند.چرا  که می دانند که کار خیلی سختی برای یافتن جانشین او دراین بازه زمانی  خواهند داشت. البته جدایی او دربازار تابستان پیش رو ساده تر خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.