مارتینو: مستحق باخت نبودیم

تاریخ : 11 / 9برچسب:مارتینو,رکوردهای مارتینو,توقف مارتینو,شکست تاتا,
زمان انتشار :12:43.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

خراردو مارتینو سرمربی بارسلونا پس از شکست برابر بیلبائو در لیگا گفت: امروز بازی از تیمم دیدم که فکر نمی‌کنم مستحق شکست بودیم. با این حال فکر نمی‌کنم این شکست به باخت ما در بازی با آژاکس ربط داشته باشد. مطمئنا دو شکست پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگا چیزی نیست که باشگاه بزرگی مثل بارسلونا به آن عادت داشته باشد. فکر می‌کنم پس از شکستی که برابر آژاکس داشتیم تلاش زیادی کردیم که بتوانیم آن نتیجه را پاک کنیم. بازیکنانم در این دیدار تلاش زیادی کردند اما در نهایت نتوانستیم دروازه بیلبائو را باز کنیم و شکست خوردیم. من از عملکرد تیمم تا دقیقه ۷۰ کاملا راضی هستیم . شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم اما در ادامه مسابقه تمرکزمان را از دست دادیم و سپس دروازه‌مان باز شد.

مارتینو ادامه داد: تازه اول فصل است. این شکست می‌تواند برای ما درس بزرگی باشد تا در ادامه فصل هوشیار باشیم و هیچ بازی را دست کم نگیریم. ما هنوز هم در صدر قرار داریم و یک پیروزی در بازی هفته آینده می‌تواند دوباره آرامش را به اردوی ما اضافه کند. وقتی شکست خوردیم، انتقاد کردن از ما راحت است. اما به نظر من اینکه نتوانستیم شوت در چارچوب زیادی داشته باشیم چیز نگران کننده‌ای نیست. فکر نمی‌کنم ما برای پیروزی در یک دیدار باید در هر بازی خودمان ۱۰ شوت در چارچوب داشته باشیم. باختن به این شکل ناراحت کننده است. اگر در این دیدار مسحق پیروزی نبودیم، مستحق شکست نیز نبودیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: هواداران اتلتیک‌بیلبائو حمایت پرشوری را از هواداران خود در این دیدار داشتند و ۹۰ دقیقه تیمشان را به خوبی تشویق کردند.

بارسلونا صدرنشین لیگا با شکست در بازی برابر بیلبائو همچنان در صدر جدول لیگ اسپانیا قرار دارد. آبی‌واناری‌ها هفته آینده در خانه از تیم ویارئال پذیرایی خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.