فابرگاس: هر تیمی روز بدی دارد؛ بارسای پپ گواردیولا بهترین بارسای تاریخ بود

شکست مقابل آژاکس:

"این نخستین شکست فصل ما بود، ما باید از تمامی جوانب این بازی را بررسی کنیم، تا به پیشرفت خود ادامه دهیم. روش تاتا و تاکتیکش همان تاکتیک قبلی بود، هر تیمی دوست دارد بارسا را شکست دهد، برتری مقابل بارسا هر تیمی را در بهترین موقعیت فصل قرار می‌دهد. در تورنومنتی مانند لیگ قهرمانان اروپا، چنین باختی می‌تواند منجر به عوض شدن جایگاه صعود تیم به مرحله بعد شود، اما ما نباید این مسئله را بر ذهن خود چیره کنیم. اگر ما برای ادامه راه قرار است یک بازی را ببازیم، پس بهتر است در این مقطع بازنده باشیم، تا آینده. در بازی مقابل آژاکس نتوانستیم کنترل توپ و میدان را مانند همیشه در اختیار داشته باشیم."

بازی با آژاکس:

"فکر کنم تعداد تیم‌هایی که مانند آژاکس بازی کنند بسیار کم باشد. نمی‌دانم به چه خاطر است، به خاطر آکادمی آن‌هاست یا تاریخ آن‌ها یا سرمربی و یا مسائل تاکتیکی آن‌ها، اما این را می‌دانم که آن‌ها از هر نظری دقیقاً شبیه به ما بازی می‌کنند. تکنیک های مختلفی در هر بازی دارند. ما باید برای این مسابقه کمی باهوش تر عمل می‌کردیم و تحت فشار شدید تیمی مانند آژاکس قرار گیریم." 

جدال یکشنبه مقابل بیلبائو در سن مامس:

"این یک بازی ایده‌آل برای نشان دادن ظرفیت و پتانسیل تیمی ماست. ما تیمی رقابتی هستیم و این را هم می‌دانیم که ممکن است که یک بازی را واگذار کنیم. به خوبی برای این مسابقه آماده هستیم. شرایط این بازی متفاوت است، چراکه ما اکنون در صدرجدول قرار داریم و با بیلبائو در رده دوم چند امتیاز اختلاف داریم. این بازی است که باید پیروز شویم. تیم های ایالت باسک بیشتر روی زمین کار می‌کنند و بسیار تیم قدرتمندی هستند."

تقلید بعضی تیم ها از شیوه بازی بارسا:

"بسیاری از تیم‌ها ویدئو بازیهای ما را با دقت دنبال می‌کنند و به دنبال راهی برای شکست دادن ما هستند. بارسای پپ گواردیولا بهترین بارسای تاریخ بود. وقتی ما سه گانه را فتح کردیم همه فهمیدند که پپ یک نابغه است و سبک و استایل تیم او در دنیا بی نظیر است. اکنون بعد از چندسال تیم ها تازه راهی برای شکست دادن ما پیدا کرده اند و ما باید بتوانیم بازی‌های متنوع تری از خود در حمله و دفاع به نمایش بگذاریم. تا دچار مشکل نشویم."

بارسا یکشنبه شب ساعت 23:30 میهمان تیم بیلبائو خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.