مارتینو: دوست دارم با رکورد قهرمانی های گواردیولا برابری کنم

 

برای سرمربی آرژانتینی، کسب جام بیش از شکستن رکوردها اهمیت دارد.

 


 

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، اعلام کرد ترجیح می دهد به جای برابری با رکورد بازی های بدون شکست گواردیولا در نوکمپ، با رکورد قهرمانی های او با آبی و اناری‌ها برابری کند.

 

عکس جراردو تاتا مارتینو

بارسا در صورتی که امشب در آمستردام مقابل آژاکس شکست نخورد، با رکورد ۲۱ دیدار بدون شکست تیم در دوره سرمربی فعلی بایرن برابری خواهد کرد اما برای سرمربی آرژانتینی، کسب جام بیش از همه اهمیت دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" من ترجیح می دهم با رکورد ۶ جام بارسا در سال ۲۰۰۹ برابری کنم. رکورد دیدارهای بدون شکست اهمیتی ندارد. برای من مقایسه کردن کار آسانی نیست زیرا من بازی های آن زمان بارسا را تنها از تلویزیون تماشا می کردم. ما باید به پیروزی های مان ادامه بدهیم؛ همان طور که تا به حال این کار را انجام دادیم و تا این باشگاه به دستاوردهای فوق العاده ای که داشته، ادامه بدهد."

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، بعد از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، در دیدار امشب می تواند تیمش را همراهی کند اما مارتینو امیدوار است که هرچه زودتر، همه بازیکنانش را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشد.

" ما برای اینکه بتوانیم در بالاترین سطح به کارمان ادامه بدهیم، نه تنها به ژاوی، بلکه به همه بازیکنان مان نیاز داریم؛ به آلبا، مسی و بقیه.

ما با مصدومیت مسی، بهترین بازیکن دنیا را از دست دادیم و این می تواند برای هر تیمی شرایط را دشوار کند. اما با توجه به سرمایه ای که بارسا در اختیار دارد، می توانیم به بهترین شکل امشب به میدن برویم و برای پیروزی تلاش کنیم."

مارتینو همچنین حریف امشب تیمش را مورد ستایش قرار داد و گفت:" من همیشه آژاکس را به عنوان یک تیم بزرگ در نظر داشتم؛ تیمی که می داند در زمین به چه چیزی نیاز دارد.

آنها از نظر تکنیکی خیلی خوب هستند و می دانند چطور بازی کنند. می دانم که مقابل حریف سرسختی قرار خواهیم گرفت و من معتقدم که آنها می توانند در گروه دوم شوند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.