ستایش تاتا از نیمار و اینیستا

تاریخ : 3 / 9برچسب:نیمار,تاتا,اینیستا,نیمار و اینیستا,اینیستا و نیمار,گل نیمار,
زمان انتشار :14:41.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

عکس نیمار

شاگردان خراردو مارتینو هرچند در این دیدار ستاره‌های چون لیونل مسی، ژاوی آلونسو، دنی آلوس و ویکتور والدس را در اختیار نداشتند اما بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و فرصت های زیادی را بر روی دروازه حریف خلق کردند.

سرمربی آرژانتینی آبی-اناریها پس از پایان بازی گفت: گذشته از پیروزی آنچه برای ما مهم است این است که بازی زیبایی را به نمایش گذاریم و بازیکنان وظایف خود را در میدان به خوبی انجام دهند. بارسلونا در دیدار برابر گرانادا عملکرد خوبی داشت و پیروزی پرگلی را به دست آورد.

خراردو مارتینو که تیمش از چهارده بازی سیزده پیروزی و تنها یک تساوی را به دست آورده است افزود: بارسلونا را در دیدار برابر گرانادا خوب دیدم. ما در این دیدار ۲۰ الی ۳۰ موقعیت گلزنی داشتیم. صحنه های زیبایی را بر روی دروازه حریف خلق کردیم. از عملکرد شاگردانم راضی هستیم. درست است که تیم ما در این دیدار چند چهره کلیدی خود را در اختیار نداشت اما بازیکنان جایگزین بسیار خوب ظاهر شدند. در این هفته ما با نصف تیم تمرین کردیم با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم اما باید بگویم الان بازیکنان مصدوم زیادی داریم و باید برای این مشکل راه حلی پیدا کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه سخنان خود به ستایش از نیمار و اینیستا پرداخت و گفت: نیمار هرچند در این دیدار موفق به گلزنی نشد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به هم تیمی‌هایش کمک زیادی کرد. خوشحالم که او در بارسلونا جاافتاده است و بازی‌های زیبایی را به نمایش می گذارد. اینیستا هم در غیاب ژاوی و مسی بسیار خوب ظاهر شد. او بازی زیبایی را بهنمایش گذاشت. او می‌تواند برای بارسلونا بسیار موثر باشد. ما بازیکنان دیگری چون سسک فابرگاس و آلکسیس سانچس را هم در اختیار داریم که آنها هم در کارهای هجومی خوبی عمل می‌کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.