تاتا: در غیاب مسی، فشار مضاعفی روی نیمار وجود نخواهد داشت

دونگو پیش فصل خیلی خوبی با تیم داشت و آداما نیز یکی از بازیکنان آینده دار تیم است."

طی روزهای گذشته صحبت های زیادی مبنی بر جدایی آنتونیو سانابریا مهاجم جوان بارسلونا B از بارسا شده بود، تاتا درباره ملی پوش پاراگوئه ای 17 ساله ی بارسا گفت: "با سانابریا صحبت کرده ام و برای او برنامه هایی دارم، او یک بازیکن جوان است و باید او را به دقت تحت نظر بگیریم."

مربی آبی اناری ها سپس به سوال خبرنگاران درباره ی مصدومان تیم پاسخ داد: "مصدومیت ماهیچه ای زیاد؟ تا کنون 3 مصدومیت جدی داشته ایم، والدز، آلبا و مسی که در حال حاضر نگران کننده نیست. ما بهترین دروازه بان حال حاضر جهان را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم اما پینتو نیز هر زمان که بازی کرده عالی بوده است. در بازی های کاپ نیز پینتو درون دروازه قرار خواهد گرفت."
وی ادامه داد: "من فکر نمی کنم به دلیل مصدومیت های زیاد ما اکنون تیم ضعیفی باشیم، قرار گرفتن در این موقعیت ها تیم ها را قوی تر می کند. ما بهترین بازیکن جهان و بهترین دروازه بان حال حاضر جهان را در اختیار نداریم اما بازیکنانی داریم که می توانند جای خالی آن ها را پر کنند."

تاتا مارتینو درباره ی تمدید مهلت رای گیری برای توپ طلا گفت: "نظری درباره ی این کار فیفا ندارم، برای من مسی بهترین بازیکن جهان است."

وی در ادامه گفتگو با خبرنگاران درباره ی بارترا که به تازگی اولین بازی ملی خود را برای تیم بزرگسالان اسپانیا انجام داده گفت: "به خدمت نگرفتن یک مدافع میانی فرصت بسیار خوبی برای بارترا بود که از آن استفاده کرد."

تاتا مارتیینو درباره ی اینکه اگر جزء رای دهندگان برای انتخاب بهترین بازیکن سال بود به چه کسی برای توپ طلا رای می داد گفت: "من هنگامی که مربی تیم پاراگوئه بودم به مسی رای داده بودم و اکنون نیز مسی را لایق دریافت توپ طلا می دانم. لیو در اواخر ماه نوامبر و اوایل دسامبر برای ادامه ی ریکاوری به آرژانتین سفر خواهد کرد."

تاتا در جواب خبرنگاری که پرسید با توجه به غیبت مسی و ژاوی از فابرگاس در چه پستی استفاده خواهد کرد گفت: "سسک می تواند در هر دو پست پست هافبک و مهاجم میانی بازی کند، باید ببینیم در کدام پست بیشتر به او نیاز داریم."

تاتا درباره عملکرد خوب والدز در فصل جاری گفت: "والدز بیشتر از هر دروازه بان دیگری دروازه تیم خود را نجات داده است؟ اطلاعی ندارم اما می دانم او در لحظات حساس تصمیمات درستی می گیرد، این کاریست که دروازه بان های بزرگ انجام می دهند."

مربی بارسلونا در پایان کنفرانس مطبوعاتی از به دوش کشیدن بار غیبت مسی توسط نیمار گفت: "اکنون که مسی را در اختیار نداریم فشار مضاعفی روی نیمار نخواهد بود، وی از ابتدای پیوستن به بارسلونا خوب کار کرده بود."

بارسلونا فردا (شنبه) شب در غیاب چند بازیکن اصلی خود از جمله مسی، ژاوی، والدز، آلوز و آلبا در ورزشگاه کمپ نو میزبان گرانادا خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت10:00---6 آذر 1392
متمعا بودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.